Ford Puma stigla u Hrvatsku, najava nove filozofije marke po dobroj cijeni

Nova generacija ovog proizvođača, dio je ambicioznog plana elektrifikacije osobnih i gospodarskih Ford vozila…

„Vjerujemo da će Puma zaista odgovarati vozačima u Europi“, rekao je Stuart Rowley, predsjednik europskog Forda. „Potrudili smo se kupcima pružiti fleksibilnost koju žele i najljepši automobil koji su ikada posjedovali“.

Nova Ford Puma donosi učinkovitost blagog hibrida, najbolji prtljažni prostor u klasi i crossoversku privlačnost.

Puma otvara novo poglavlje Fordovog dizajnerskog identiteta sa stilskim značajkama koje uključuju prepoznatljiva prednja svjetla i atletske linije.
SUV-ovske proporcije donose povišeni položaj u vožnji za samopouzdano vozačko iskustvo i beskompromisan prtljažnik koji je s kapacitetom od 456 litara vodeći u klasi.

Nova Ford Puma dolazi uz Fordovu naprednu tehnologiju blagog hibridnog pogonskog sklopa koja štedi gorivo i donosi vodeću praktičnost u kompaktnoj crossover klasi te dizajn koji će privući mnoge kupce.

foto: Grand Auto Split

Snažne performanse i optimizirana potrošnja goriva zasluga su Fordova EcoBoost Hybrida s 48-voltnom tehnologijom – neprimjetno je integrirana uz trocilindarski 1,0-litreni EcoBoost benzinski motor sa 155 KS i daje asistenciju okretnog momenta uz nisko trenje.

Puma je također prvo vozilo u segmentu koje nudi otvaranje vrata prtljažnika bez uporabe ruku i sjedala s masažnom funkcijom lumbalnog dijela kralježnice za udobnost i praktičnost – obje funkcije se isporučuju standardno u premium varijanti opreme Titanium X.

Puma ST-Line oprema inspirirana Ford Performance odjelom nudi se sa sportskim dizajnom karoserije, uključujući 19-inčne opcijske mat naplatke, sportski ovjes i sportski upravljač s ravnim donjim dijelom. Nova Puma sa ST-Line X Vignale varijantom opreme dodatno poboljšava udobnost sa standardnim Windsor kožnim sjedalima i vrhunskim B&O audio sustavom.

„Naši kupci rekli su nam da žele kompaktno vozilo atraktivnog izgleda, koje također nudi rješenja za svakodnevni život. Rezultat je naša nova Ford Puma – karizmatična, praktična i prepuna tehnologije, od masažnih sjedala do blagih hibridnih pogonskih sklopova“, rekao je Stuart Rowley, predsjednik europskog Forda.

Prošle godine Ford je najavio da će svaki novi model, lansiran od premijere novog Focusa, uključivati elektrificiranu opciju. Kupci Pume među prvima će osjetiti korist od Fordove blage hibridne tehnologije – poboljšanje u potrošnji goriva uz još više istaknutu poznato Fordovo iskustvo zabave u vožnji uz bolje performanse.

foto: Grand Auto Split

EcoBoost Hybrid tehnologija poboljšava Pumin 1.0-litreni EcoBoost benzinski motor s integriranim starterom/generatorom (BISG) od 11,5 kW. Zamijenivši standardni alternator, BISG omogućava oporavak i skladištenje energije koja se obično gubi tijekom kočenja i usporavanja, kako bi se napunila 48-voltna litij-ionska zrakom hlađena baterija.

BISG također djeluje kao motor, integrirajući se s motorom i koristeći pohranjenu energiju za pružanje pomoći u postizanju većeg okretnog momenta tijekom normalne vožnje i ubrzanja, kao i pokretanje električnih pomoćnih trošila u automobilu.

Nudi se u inačicama od 125 KS i 155 KS, a inteligentni, samoregulirajući blagi hibridni sustav kontinuirano prati kako se vozilo koristi kako bi se utvrdilo kada i kako intenzivno napuniti bateriju za optimalnu korist i kada iskoristiti pohranjenu energiju baterije koristeći jednu od dvije strategije:

– zamjena okretnog momenta, koja koristi funkcionalnost elektromotora BISG-a za osiguravanje do 50 Nm okretnog momenta – smanjujući količinu rada potrebnog benzinskom motoru za poboljšanje iskorištenja goriva do 9 posto, na temelju WLTP analize. Zamjena okretnog momenta doprinosi emisiji CO2 od 124 g/km i potrošnji goriva od 5,4 l / 100 km za varijantu sa 125 KS, te emisiji CO2 od 126 g/km i potrošnji goriva od 5,5 l / 100 km za varijantu od 155 KS prema WLTP-u
– dopuna okretnog momenta, koja koristi funkcionalnost elektromotora BISG-a za povećanje ukupnog momenta dostupnog iz pogonskog sustava do 20 Nm iznad razine dostupne samo kod benzinskog motora pri punom opterećenju – i isporučuje do 50 posto više okretnog momenta pri nižim okretajima – za optimizirane performanse.

BISG je također omogućio Fordovim inženjerima da smanje omjer kompresije 1,0-litrenog EcoBoost motora i dodaju veći turbopunjač za više snage, ublaživanjem “turbo rupe” korištenjem dopune okretnog momenta, koji također brže okreće motor radi održavanja snažne reakcije turbopunjača.

Sposoban za ponovno pokretanje motora u otprilike 300 milisekundi – otprilike isto kao i treptaj oka – BISG omogućava Auto Start-Stop EcoBoost Hybrid tehnologiji da radi i dok se vozilo kreće za još veće uštede goriva, uključujući i pri usporavanju do zaustavljanja ispod 15 km/h pa čak i kada je vozilo u brzini s pritisnutom papučicom kvačila.

„Naš 1,0-litreni EcoBoost motor već je dokazao da učinkovitost i performanse goriva mogu ići ruku pod ruku. Naša EcoBoost hibridna tehnologija podiže je na novu razinu“, rekao je Roelant de Waard, potpredsjednik za marketing, prodaju i usluge Ford Europe.

„Vjerujemo da će kupci voljeti glatku i brzu isporuku električne energije naših EcoBoost Hybrid pogonskih jedinica onoliko koliko će uživati u rjeđim posjetima benzinskim crpkama.“

Pored toga, kupci mogu birati između naprednog asortimana benzinskih i Fordovih EcoBlue dizelskih motora, koji su opremljeni standardnom Auto Start-Stop funkcijom za daljnje smanjene troškova i preciznim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.

1,0-litreni EcoBoost motor od 125 KS nudi emisiju CO2 od 131 g/km i prosječnu potrošnju od 5,7 l / 100 km prema WLTP ciklusu, a kasnije ove godine bit će dostupan s novim 7-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom, koji nudi glatke promjene brzina za još manju potrošnju goriva.

Pumini 1.0-litreni EcoBoost i EcoBoost hibridni pogonski agregati imaju i Fordov sustav deaktivacije cilindra za motor s tri cilindra, koji automatski isključuje jedan cilindar motora kada mu nije potreban puni kapacitet, primjerice pri usporavanju ili krstarenju. Sustav može isključiti ili ponovno uključiti jedan cilindar u 14 milisekundi. Ford je ovaj sustav deaktivacije cilindra za trocilindarske motore prvi predstavio u industriji.

EcoBlue 1,5-litreni dizelski motor od 120 KS također će biti predstavljen kasnije ove godine, a osigurat će rafiniranu snagu i okretni moment uz ciljanu emisiju CO2 od 117 g/km i ciljanu ekonomičnost goriva od 4,5 l/100 km prema WLTP-u.

Puma je dostupna po cijeni od 159.990 kuna za inačicu 1.0 EcoBoost od 125 KS.


Komentari

loading...