NIJE DOBRO KRENULO!

Golf 8 je loše kvalitete i kupci ga zaobilaze, zavapio je von Knapp, čelnik njemačke dilerske mreže

Šef trgovačke mreže koncerna iz Wolfsburga sasvim otvoreno o neočekivanim problemima s kojima je suočen Volkswagen Golf 8

Ako se želi znati kako stvarno stoje stvari u Volkswagenu, najbolje se obratiti predstavnicima maloprodajne mreže njemačke marke. Jasno, za razliku od kompanijskih rukovodilaca, trgovci su u stalnom kontaktu s kupcima, svakodnevno saslušaju njihova mišljenja, ali i uočavaju znakove neverbalne komunikacije, koji govore i više od riječi.

Dirk Weddigen von Knapp predsjednik je udruženja trgovaca za marke Volkswagen i Audi, koji je o ovom problemu progovorio za Business Insidera. Tema se ticala stanja u najvećem svjetskom proizvođaču automobila.

Trenutno su u Wolfsburgu otvoreni brojni projekti. Jedan od najznačajnijih pothvata se odnosi na novi Golf. Osma generacija kultnog modela krenula je u tržišnu kampanju tako da je izvršni direktor marke Volkswagen ostao posla. Naime Dr. Herbert Diess je smijenjen, a doveden Ralf Brandstätter.

Ralf Brandstätter (foto: VW)

Smijenjeni menadžer trpio je oštre kritike zbog proizvodnog pakla u kojem se kompanija našla s najpopularnijim modelom u ponudi, pri čemu je najviše muka inženjerima zadavao softver. Šef dilera tvrtke Volkswagen u Njemačkoj o tome je govorio otvoreno s predstavnicima sedme sile:

– Glavni je problem s novim modelom Volkswagen Golf 8 niska razina kvalitete. Početak proizvodnje bio je loš, a na to su se nadovezale brojne poteškoće u procesu proizvodnje. Tipičan kupac Golfa nije navikao na takav razvoj događaja. Ma, ni u primislima…

Nažalost, mi trgovci osjećamo posljedice i to prvenstveno po padu narudžbi. Postoji jasan otpor kupaca prema novom modelu, kakav do sada nismo doživjeli ranije. Nadam se kako će Volkswagen uspješno izići iz nevolja s modelom Golf 8, zaključio je von Knapp.

Ništa bolje nije ni s drugim modelima, dodaje von Knapp: Situacija s mogućnošću isporuka Tiguana je zaista poražavajuća.

Problemi s Tiguanom po svojoj prirodi potpuno su različiti od one koju uzrokuje Golf. Naime, njemački je SUV popularan, prodaja ide odlično, a pozamašni profiti se slivaju u blagajnu kompanije. Ali, pravi problem s kojim se trgovci suočavaju su rokovi isporuke za Tiguan i negodovanje kupaca zbog toga

Von Knapp kaže kako je Volkswagen Tiguan uglavnom rasprodat, jer je stari u odlasku, a novi tek predstavljen. To je naravno loše za posao, a meni je stvarno teško kupcima prodavati  priču kako najpopularniji model kompanije ne mogu dobiti u ovom trenutku, već tek sljedeće godine.

Situacija s rokovima isporuke je deprimirajuća. Nažalost, ovdje je plansko odjeljenje Volkswagena totalno zatajilo. A u toj priči, najviše će patiti kupci, mi dileri i na koncu – financijski rezultat kompanije.

Ipak, nije sve tako crno. Što se tiče prosperiteta kompanije u cjelini, električni Volkswagen  ID.3 kreće s prodajom krajem jeseni i to je automobil koji će uvesti Volkswagen u novu eru. Von Knapp je optimist:

– To je zbilja super automobil, njegov je dolazak bitan trenutak u povijesti marke. Volkswagen ID.3 spreman je za isporuke, posjeduje zavidnu autonomiju i vozi se odlično.

Holger B. Santel, glavni čovjek u Volkswagenu zadužen za marketing i Dirk Weddigen von Knapp (foto: VW)

To će biti novi bestseler kompanije, a interesa je na pretek. Post-korona razdoblje ipak ulijeva nadu. Raspoloženje Nijemaca za nabavku novih automobila sve je bolje.

– Vraća se želja ljudima za novim automobilima. To možemo osjetiti. Kupci ponovno dolaze u salone, a automobili nastavljaju biri važan čimbenik u poslovanju i privatnom životu. Uz prodajne akcije koje smo već pokrenuli, čini se da dolaze bolji dani.

Nadamo se da je stvarno tako….

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin