Hyundai i20 (2021.), korejski adut B-segmenta, izravno napada Polo, Clio i Corsu…

Hyundai i20 treće generacije glavne adute pokazivati s 3-cilindarskim turbobenzincem 1.0 T-GDI sa 100 i 120 KS, 48-voltnom potporom i automatskim mjenjačem 7 DCT…

Novi Hyundai i20 pokazuje zašto korejska marka postaje ‘jak igrač’ na europskom tržištu. To je sada pravi odlikaš niže klase, koji i stilski pravi iskorak. Korejci očito dižu letvicu i žele biti bolji od najboljih u B-segmentu te namjeravaju zasjeniti čak dokazane odlikaše: Volkswagen Polo, Opel Corsa, Ford Fiesta, Mazda 2…

Dobro se podsjetiti, Hyundai i20, kao svojevrsna ‘korejska Corsa’, predstavljen je 2008. i već tada j postao ravnopravan konkurent europskim. Model druge generacije, predstavljen krajem 2014., a redizajniran na proljeće 2018., izvedbom, funkcionalnošću i voznim svojstvima približio se najboljima, a model treće generacijama ambicije doći na sami vrh.

Novi je Hyundai i20 produžen s 4035 na 4040, proširen s 1734 na 1750 i snižen s 1474 na 1450 milimetara. Pritom je međuosni razmak s 2570 povećan na 2580 mm, što je 2 mm više nego što su imali Volkswagen Golf VI i Škoda Octavia II. Da je to sada pravi obiteljski automobil pokazuje prtljažnik, kojem je obujam povećan s 326 na 350 litara.

Novi i20 prvi je Hyundai dizajniran stilom Sensuous Sportiness (engl. senzualna sportskost), koji će se ‘preliti’ i na ostale modele marke. Dinamičnost i privlačnost naglašavaju kaskadna rešetka i statusna LED svjetla. a fluidna silueta ostvarit će za nižu klasu izvrsnu aerodinamiku (0,29).

Naglasak će biti na hi-tech izvedbi najviše kvalitete, a temelj pogona bit će 3-cilindarski turbobenzinac 1.0 T-GDI sa 100 i 120 KS, potpomognut 48-voltnim blago-hibridnim sustavom i automatskim mjenjačem 7 DCT. Uvodi i digitalni cockpit u nižu klasu, bit će među najprostranijima, a vozna se svojstva dorađuju u suradnji s njemačkim stručnjacima, na testnom poligonu u Rüsselsheimu.

Osnovni model zadržava provjereni atmosferski benzinac 1.2 MPI, koji iz 1248 ccm razvija 84 KS i pruža sasvim pristojne performanse – s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem do stotke ubrzava za 13,1 sekundu i postiže najveću brzinu od 180 km/h. Snažniji su modeli opremljeni 6-stupanjskim mjenjačem…


Komentari

loading...