Hyundai je danas najavio pokretanje novog branda IONIQ posvećenog električnim vozilima, otvarajući novo poglavlje kao lider u eri elektrificirane mobilnosti…
Pod markom IONIQ, Hyundai će nuditi EV vozila usmjerena na kupca i usredotočena na povezana lifestyle rješenja u skladu s Hyundaijevom novom vizijom “Napredak za čovječanstvo”.
Hyundai će pod novom markom IONIQ iskoristiti svoje vodeće znanje u proizvodnji EV vozila, kako bio uveo na tržište tri nova modela u naredne četiri godine, a nakon toga će slijediti još inovativniji modeli. Stvaranje IONIQ branda je odgovor na brzo rastuću potražnju za EV modelima na tržištu i ubrzava Hyundaijev plan da postane globalni predvodnik na tržištu električnih automobila.
Kako bi ispunio misiju branda IONIQ, Hyundai će kombinirati svoje trenutne EV mogućnosti – poput brzog punjenja, prostrane unutrašnjosti i snage baterija – s budućim inovacijama koje kombiniraju dizajn, tehnologije i usluge, kako bi ujedinili doživljaj u automobilu i izvan automobila za bezbrižno putovanje.
“Brand IONIQ promijenit će paradigmu iskustva EV korisnika”, rekao je Wonhong Cho, izvršni potpredsjednik i direktor globalnog marketinga u Hyundai Motor Company. “S novim naglaskom na povezivost, ponudit ćemo elektrificirana iskustva koja su sastavni dio ekološkog načina života.”
Hyundai je prvi put uveo termin IONIQ, koji spaja riječi “ion” i “unique (unikatan, jedinstven), kada je najavio “Project IONIQ”, dugoročni istraživački i razvojni projekt usmjeren na ekološku mobilnost. Na temelju projekta, Hyundai je 2016. predstavio vozilo pod nazivom IONIQ, prvi i jedini model na svijetu koji je ponudio izbor tri elektrificirane opcije pogonskog sklopa – hibridni električni automobil, plug-in hibridni automobil i potpuno električni automobil – u jednom tipu karoserije. IONIQ predstavlja sve veću Hyundaijevu predanost održivosti i inovacijama te će biti od presudne važnosti za postizanje ciljeva tvrtke u vezi s čistom mobilnošću.
Brand IONIQ osmišljen je kako bi osigurao promjenu u mobilnosti s naglaskom na ekologiju i dosad je bio ključan u procesu elektrifikacije. IONIQ će nastaviti stvarati novu ravnotežu u čistoj mobilnosti sinkronizirajući ekološke proizvode u okviru eko lifestyle sustava dovodeći život povezivosti novoj generaciji. Postojeća IONIQ vozila – hibridna, PHEV, EV – neće pripadati novoj marki pod imenom IONIQ. Hyundai će pod novom markom lansirati niz brojčano imenovanih EV vozila, s parnim brojevima koji će se koristiti za limuzine i neparnim brojevima za SUV vozila.
Prvi model marke IONIQ bit će IONIQ 5, srednje veliki CUV, koji će biti predstavljen početkom 2021. godine. IONIQ 5 zasnovan je na konceptu EV ’45’, koji je Hyundai predstavio na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) 2019. u Frankfurtu, kao hommage svog prvog konceptnog automobila u povijesti. Dizajneri modela IONIQ 5 inspiraciju su uzeli iz prošlosti i integrirali je s vrhunskim parametarskim pikselima, jedinstvenim dizajnerskim elementom koji će krasiti i buduće IONIQ modele.
Hyundai će 2022. predstaviti IONIQ 6 sedan, limuzinu koja je utemeljena na najnovijem konceptu tvrtke EV ‘Prophecy’, predstavljenom u ožujku. Slijedi IONIQ 7, veliki SUV početkom 2024. godine. Ikonski dizajn eksterijera koncepta Prophecy karakterizira njegova aerodinamična silueta savršenih proporcija.
Modeli marke IONIQ izrađivat će se na Hyundaijevoj globalnoj modularnoj platformi za električne automobile, koja je poznata pod nazivom E-GMP. Ona će omogućiti brzo punjenje baterije i veliki domet vožnje s jednim punjenjem.
Hyundai Motor Group je nedavno najavio da namjerava prodati milijun baterijskih električnih vozila i doći do 10 posto udjela na tržištu, kako bi do 2025. godine postao globalni lider na EV polju. Prema Strategiji 2025, Hyundai Motor Company do 2025. godine želi postati treći najveći svjetski proizvođač ekoloških vozila, uz prodaju 560.000 BEV vozila (baterijska električna vozila), te dodatnu prodaju FCEV vozila (električna vozila na gorive ćelije).
Pokretanje marke IONIQ posvećene EV modelima pojačava posvećenost Hyundaija čistoj mobilnosti i odražava njegovu neprekidnu transformaciju u ponuditelja pametnih usluga mobilnosti s rješenjima za vožnju s nultom emisijom.