Korištenje fizičkih gumba bez gledanja u njih je pravi način u sigurnosnom aspektu…
Korejci su shvatili, ekrani imaju negativan učinak za vozače. Stvaraju stres i lošiju kontrolu u vožnji. Stoga je Hyundai okrenuo priču, bolje rečeno zadržao se pri svojoj filozofiji.
Hyundai pokušava zadržati taktilne kontrole tamo gdje imaju najviše smisla. Neće svaka funkcija imati gumb, ali često korištene značajke zadržat će tipke. Viši potpredsjednik dizajna Simon Loasby to dobiva. Osvježavajuće je čuti nekoga tko je zadužen za dizajn automobila kako proziva zaslone osjetljive na dodir zbog onoga što jesu – smetnja.
U razgovoru s Autocarom, Simon je rekao da su budući interijeri izgrađeni oko jedne temeljne ideje: zadržavanje pogleda vozača na cesti. “Stvarno ne želite da ljudi gledaju u ekran: želite da se fokusiraju na prometncu.”
S tim u vezi, šef dizajna tvrtke, Luc Donckerwolke, neizravno je priznao ono što svi s pravom pretpostavljamo: zasloni su alat za smanjenje troškova. Moderni infotainment sustavi temeljeni na velikim zaslonima “idealni su jer štedite puno alata ako imate samo zaslon.” Međutim, Hyundai tvrdi da ljudi općenito imaju “ljubav prema analognoj interakciji”, stoga je ključ pronaći pravu ravnotežu između gumba i velikih zaslona.