Hyundai Kona osvježena za 2021., N Line oprema i bogata sigurnosna garantiraju uspjeh

Osvježen dizajn nove Hyundai Kone po prvi puta donosi opcionalnu sportsku oblogu N Line – koja joj daje dinamičan novi izgled…

Hyundai Kona osvježena je nakon gotovo tri godine uspješnog boravka na tržištu. Poboljšana je i linija pogonskih sklopova koja nudi mnoštvo sportskih i ekoloških opcija. Nadograđene značajke povezivosti i praktičnosti omogućuju još ugodnije iskustvo na cesti. Sve to i još više čine novu Hyundai Konu još boljim proizvodom za europske kupce.

Kona je uspješna priča za Hyundai u Europi od njenog predstavljanja 2017. godine i ima brzo rastući tržišni udio. U roku od samo tri godine, B-SUV postao je jedan od najpopularnijih Hyundaijevih modela u Europi, gdje je prodano više od 228.000 primjeraka. Dobitnica je nagrade iF za dizajn 2018., nagrade Red Dot za 2018., nagrade IDEA za dizajn 2018. i još mnogo toga, a njen dizajn dosljedno hvale i kupci i struka.

Kona igra ključnu ulogu u Hyundaijevoj strategiji elektrifikacije, kombinirajući elektrificirane pogonske sklopove sa stilskim sub-kompaktnim SUV tipom karoserije. Bio je to prvi Hyundai SUV dostupan s nizom elektrificiranih pogonskih sklopova, uključujući hibridnu i potpuno električnu verziju.

U ožujku je Hyundai započeo proizvodnju Kone Electric u svom češkom proizvodnom pogonu, Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC). Sada Hyundai proširuje elektrifikaciju serije Kona uvođenjem 48-voltne blage hibridne tehnologije na dizelske i benzinske motore.

Svima će biti zanimljiva i nova N Line inačica koja kombinira zabavu u vožnji i izgled koji pobuđuje emocije. Hyundai Kona N Line ističe se sportskim prednjim i stražnjim dijelom, oblogama u boji karoserije i specifičnim dizajnerskim kotačima.

Prednji kraj Kone N Line karakteriziraju dinamične značajke prednjeg odbojnika, skladno povezane i ujednačene s obradom karoserije obloga luka kotača. Verzija N Line sadrži karakterističnu aerodinamičnu ploču u N-stilu.

Interijer je sada dostupan s paketom boja N Line sa sjedištima od tkanine, kože ili antilopa. Uz to, prepoznatljivi crveni šavovi, metalne papučice i N logotip na mjenjaču i na sjedalima doprinose sportskom izgledu i osjećaju. U svojim dimenzijama nova Kona duža je za 40 mm od prethodne verzije, što joj daje elegantniji i dinamičniji izgled kako bi uravnotežila svoj široki, snažni vizualni stav.

Nova Kona dolazi s pet novih vanjskih boja, uključujući Surfy Blue, Dive in Jeju, Ignite Flame, Cyber Grey i Misty Jungle. Svaka se boja može kombinirati s dvobojnim krovom Phantom Black. Dvobojni krov također dolazi s odgovarajućim kućištima zrcala. To pridonosi sportskom i elegantnom izgledu, a kupcima pruža više mogućnosti za personalizaciju i izražavanje.

Novost kod ovog modela je 10,25-inčni digitalni klaster, prvi put viđen u potpuno novom i20. Uz to, nova Kona također dolazi s opcijskim 10,25-inčnim AVN zaslonom, donoseći sa sobom nove značajke povezivanja. Novi AVN zaslon dolazi s funkcijom podijeljenog zaslona i višestrukim Bluetooth vezama.

Uz to dolazi s najnovijom nadogradnjom Bluelinka, koja uključuje korisnički profil, navigaciju, informacije o parkiranju uživo i još mnogo toga. Kupci mogu imati personalizirani korisnički profil koji se može prenijeti na druga Hyundaijeva vozila koja nude istu značajku. Navigacija posljednjim miljama pomaže kupcima da nastave putovanje do svog konačnog odredišta čak i nakon parkiranja automobila, koristeći proširenu stvarnost ili Google Maps. Connected Routing je Hyundaijev navigacijski sustav zasnovan na cloudu. Informacije o parkiranju uživo pružaju korisnicima informacije o mjestu i cijeni dostupnih parkirnih mjesta u blizini. Tu je i bežični Android Auto i Apple Car Play sustav, što znači da kupci više ne moraju koristiti kabel za povezivanje svojih telefona s Display Audio sustavom.

Nova Kona opremljena je nizom sigurnosnih i pomoćnih funkcija u vožnji za dodatni mir. Pametni tempomat (SCC) nadograđen je tako da uključuje funkciju zaustavljanja i kretanja. Poboljšan je i sustav za izbjegavanje sudara na slijepo (BCA), dostupan u kombinaciji s DCT-om, koji uključuje diferencijalne kočnice vozila kako bi se spriječio sudar ako se u blizini stražnjeg kuta (slijepa točka) otkrije drugo vozilo i vozač pokuša promijenite traku.

Nova značajka ovog modela je i upozorenje o vodećem odlasku vozila (LVDA), koje upozorava vozača ako ne reagira dovoljno brzo kad se vozilo ispred njih krene. Druga je pomoć pri praćenju trake (LFA), koja automatski prilagođava upravljanje kako bi pomogla vozaču da zadrži središte vozne trake.

Kona u salone stiže krajem 2020., a cijena za sada još nije poznata.


Komentari

loading...