VRIJEDNOST POSLA 22 MILIJARDE

Kia namjerava preoblikovati mobilnost u Europi, najavljene nove velike investicije

Na posebnom događaju ‘Kia Brand Summit’ u Njemačkoj Kia je predstavila model EV9, osvježila odvažnu strategiju brenda i predstavila najnovije inovacije, s kojima će preoblikovati mobilnost u Europi i doprinijeti boljoj budućnosti za sve.

Kia nastavlja odvažan proces preoblikovanja kako bi postala pružatelj održivih rješenja mobilnosti s naglaskom na ljudima, planetu i profitu
Ova najava se temelji na uspješnoj strategiji “Plan S” s kojom Kia želi postati pružatelj održivih rješenja mobilnosti na osnovu tri glavna stupa: “ljudi”, “planet” i “profit”. U okviru ovih stupova Kia želi povećati vrijednost za klijente s pristupom fokusiranim na klijente, smanjenje emisija ugljika upotrebom održivih materijala, stvarati prihode i ujedno djelovati kao odgovorna tvrtka.

Nakon uspjeha modela EV6 Kia predstavlja novi model EV9 koji postavlja nove standarde i jača posvećenost elektrifikaciji. Sve veća ponuda električnih vozila koje će Kia predstaviti do 2027. sastavni je dio plana da Kia zadrži Europu kao svoje najvažnije tržište električnih vozila, pri čemu predstavljanje modela EV9 u Europi dolazi nakon što je Kia u prvom kvartalu ostvarila rekordnu prodaju, od koje čak 34,9 % predstavljaju elektrificirana vozila.

Kia želi postati vodeći brend električnih vozila; do 2027. godine čak 15 električnih vozila, do 2030. udio prodaje elektrificiranih vozila Kia čak 55 %
Na svjetskom nivou Kia namjerava do 2030. godine povećati udio prodaje elektrificiranih vozila na 55 % (2,38 milijuna vozila) ukupne prodaje i postati vodeći brend električnih vozila.

U narednih 5 godina Kia će investirati 22 milijarde eura, od toga 45 % u buduće poslovne djelatnosti
Ovaj cilj potkrijepljen je planom Kije da u narednih 5 godina uloži 22 milijarde eura, pri čemu će 45 % tog iznosa namijeniti budućim poslovnim područjima (npr. robotika, elektrifikacija i autonomna vožnja).

Kijin položaj u Europi nikad nije bio tako dobar kao danas. Lani je Kia u Europi prodala 542.423 vozila, što je za 7,9 % više nego u 2021. Elektrificirana vozila predstavljala su 34,9 % ukupne prodaje. Europa će i dalje igrati ključnu ulogu na Kijinom putu da postane pružatelj rješenja održive mobilnosti, pri čemu ovaj brend planira rast prodaje električnih vozila u Europi od 28,5 posto u narednih sedam godina.

EV9 napravljen je na posebnoj platformi za električna vozila, zbog čega je opremljen tehnologijama, dizajnom i funkcijama kakve veliki električni SUV još nije imao. SUV koji će biti raspoloživ s mogućnošću autonomne vožnje 3. stupnja, funkcijom AutoMode i funkcijom Highway Driving Pilot (isprva samo u Njemačkoj), pokazuje kakva budućnost čeka Europu. AutoMode je Kijin sustav za pomoć vozaču koji će biti moguće bežično osvježavati. Kia planira da do 2026. uvede funkciju Highway Driving Pilot 2 koja će pod određenim uvjetima podržavati vožnju “bez očiju”, s krajnjim ciljem da u skoroj budućnosti omogući potpuno autonomnu vožnju.

Foto: Kia

EV9 nije samo tehnološko čudo i novi standard za električne SUV-ove, nego i vozilo bez prave životinjske kože. Uključuje više održivih materijala i eko materijala koje je moguće reciklirati. To je i prvo vozilo Kia koje nudi nadogradnju preko online trgovine Kia Connect.

Predstavljanje modela EV9 slijedi godini punoj nagrada i priznanja za model EV6 i Kiju. EV6 je osvojio nagradu “Europski auto godine,” najprestižniju europsku automobilsku nagradu, priznanje “Auto godine” po izboru What Car 2022? Awards, dobio je i nagradu na natjecanju Trophée de L’argus i osvojio priznanje Red Dot Design “Best of the Best” za svoj u budućnost usmjeren dizajn. EV6 nagrađen je i kao “Auto godine” u Irskoj i Rumunjskoj te pobijedio u kategoriji premium vozila na njemačkom izboru za auto godine. Kijina dizajnerska filozofija “Opposites United”, koja je nedavno predstavljena na tjednu dizajna u Milanu, pokupila je brojne simpatije, a brendu je donijela i više nagrada iF Design. Pored toga Kia je osvojila i nagradu za proizvođača godine u izboru TopGear.com.

Kijina vizija održive mobilnosti, koja se temelji na strategiji “Plan S”, uključuje ubrzanu elektrifikaciju kako bi ova marka do 2030. godine u svijetu prodavala 1,6 milijuna baterijskih električnih vozila godišnje i postala jedan od vodećih globalnih proizvođača električnih vozila. Strategija uključuje i veću upotrebu povezivih funkcija vozila i tehnologije autonomne vožnje za sva nova vozila kako bi bila spremna za budućnost, kao što je već sada spreman EV9.

U slovačkoj tvornici od 2025. proizvodnja malih i srednje velikih električnih vozila
Kia namjerava od 2025. godine u svojoj tvornici u Slovačkoj proizvoditi mala i srednje velika električna vozila, jer su ista ključna za prodaju u Europi.

Povećanju broja električnih vozila doprinosi i neprestano širenje europske mreže punionica, koja klijentima omogućava pristup do više od pola milijuna punjačkih mjesta u 28 zemalja, zahvaljujući Kijinom partnerstvu s tvrtkama Ionity i Digital Charging Solutions (DCS). Ionity je lani sa 1.900 punjačkih mjesta dostigao 430 punjačkih parkova. Pored toga trenutno gradi još 56, a do 2025. bi se broj lokacija Ionity trebao povećati na više od 1.000, s ukupno 7.000 punjačkih mjesta. Po drugoj strani mreža DCS u Europi pruža više od 500.000 punjačkih mjesta i čini najveću europsku mrežu punionica.

Kia u stvaranju bolje budućnosti razmišlja i šire od vozila. Napredna povezivost modela EV9 mogla bi tehnologijom vozila u mrežu pomagati ojačati europsku energetsku industriju. Vozilima, kao što je EV9, omogućava skladištenje energije dobivene iz obnovljivih izvora i njeno vraćanje u električnu mrežu, što znači da bi baterija EV9 mogla postati način skladištenja za bržu elektrifikaciju i širu upotrebu zelene energije.

U Njemačkoj Kia Europe surađuje sa start-up tvrtkom encore | DB (Deutsche Bahn) kako bi stvarali sustave za skladištenje energije iz rabljenih baterija Kijinih električnih vozila. Prvi zajednički pilot projekt bio je uspješno razvijen i predstavljen u kolovozu 2022. u Berlinu. Većina baterija u vozilima Kia je spremnih za „drugi život“. Ovaj startap krenuo je s isporukom prerađenih baterijskih sustava „Second Life“ za daljnju upotrebu u skladištenju energije.

U Nizozemskoj Kia surađuje s vladom u okviru projekta usluge sigurnosnih prioriteta, koji je namijenjen pružanju većeg broja unaprijeđenih sigurnosnih upozorenja u vozilu na armaturnoj ploči ili navigacijskom sustavu. Cilj ovog projekta je poboljšati mobilnost i sigurnost svih sudionika u prometu i doći do važnih zaključaka koje bi mogli koristiti i u drugim zemljama.

4 ključne osobine: povezivost, autonomna vožnja, performanse i dizajn
Za vodeću ulogu na tržištu buduće mobilnosti i razvoj održivih proizvoda Kia je kao četiri ključne osobine svojih proizvoda opredijelila usluge povezivosti, tehnologiju autonomne vožnje, performanse i dizajn.

Održivost je naglašena s 34 kilograma ekološki prihvatljivih materijala koji se koriste za različite dijelove vozila EV9. Kia do 2030. godine namjerava povećati udio reciklirane plastike u novim vozilima na 20 % i podržavati globalnu ekološku neprofitnu organizaciju The Ocean Cleanup, koja prikuplja otpadnu plastiku iz oceana. Ta otpadna plastika će 2024. biti ponovno korištena kao dodatna oprema za vozila, a od 2026. će se koristiti za dijelove vozila.

Kia će i dalje smanjivati emisije ugljika kako bi do 2045. godine dostigla nultu vrijednost u svim fazama lanca, uključujući isporuku, proizvodnju, logistiku i otpatke, kao i u fazi upotrebe vozila. Kompanija uvodi i inovacije za poboljšanje gustoće baterija – za brže punjenje, veći doseg i manju masu –, dok ujedno želi do 2026. godine smanjiti ukupne troškove baterija za 25 % u odnosu na cijene iz 2018. godine.

Povezivost je sastavni dio Kia prelaska na razvoj programsko definiranih vozila (SDV). Cilj je razviti programsku opremu s integriranim nadzorom različitih sustava i strojnom opremom te tako ubrzati proces razvoja vozila, smanjiti s tim povezane troškove i omogućiti personalizirane usluge vozila. Od 2025. godine vozila SDV podržavati će oblak s podacima povezanih vozila. To uključuje pristup do usluga koje se temelje na podacima, kao i bežično osvježavanja (over-the-air) koji će klijentima omogućavati nadogradnju vozila u skladu s njihovim željama.

Kia namjerava svoje kapacitete usredotočiti na iskustvo u vožnji i diferenciran dizajn kao ključne elemente konkurentnosti modela. GT izvedba visokih performansi za model EV9 je pred vratima i nastavlja sportski imidž brenda nakon uspješnog lansiranja modela EV6 GT. Po pitanju dizajna Kia će i dalje pružati korisniku prilagođen dizajn, koji se temelji na filozofiji “Opposites United”.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo