KIA U BUDUĆNOSTI

Kia predstavila novu poslovnu strategiju za slijedećih par godina

Kia je na današnjem online događaju predstavila nove detalje strategije brenda i svoje ambicije…

Sukladno novom sloganu ‘Movement that inspires’ (Pokret koji inspirira) najstariji je korejski proizvođač automobila razotkrio novu strategiju koja najavljuje kako će Kia odsad strankama pružat održiva rješenja mobilnosti, a ne samo vozila.

Uz promjenu tradicionalnog poslovnog modela koji se temelji na proizvodnji, Kia se odlučila i za promjenu korporativnog imena. Uklanjanjem riječi ‘Motors’ iz imena (prethodno ‘Kia Motors Corporation’) Kia će se raširit na nova i rastuća poslovna područja, jer će odsad stvarat inovativne proizvode i usluge mobilnosti koje će unaprjeđivat svakodnevicu njenih stranaka.

Ho Sung Song, predsjednik uprave i direktor Kia Corporation, rekao je: “U Kiji vjerujemo kako prijevoz, mobilnost i kretanje predstavljaju ljudska prava. Naša vizija je da globalno stvaramo  održiva rješenja mobilnosti za stranke, zajednice i društva. Danas krećemo s ostvarivanjem ove vizije i to predstavljanjem nove namjene brenda i strategije za budućnost.”

Kijin novi slogan ‘Movement that inspires’ (Pokret koji inspirira) danas je predstavljen kao središte manifesta brenda koji odražava Kijinu novu namjenu inspiriranja stranaka proizvodima, uslugama i njihovim iskustvom s brendom.

Kijina nova namjena naglašava kako je pokret geneza razvoja čovječanstva. Pokret omogućava ljudima da vide nova mjesta, upoznaju nove ljude i steknu nova iskustva. Ta veza je suština novog Kia brenda: poticati napredak čovječanstva s razvojem inovativnih putničkih kabina, uzbudljivih novih modela i što je još značajnije – praktičnih rješenja koja inspiriraju stranke i omogućavaju im slobodno vrijeme za aktivnosti koje ih najviše vesele.

Artur Martins, viši potpredsjednik i voditelj globalnog brenda i iskustva u Kiji, rekao je: “Pokret je uvijek bio u središtu našeg brenda, a kretanje ljudi srce našeg poslovanja. Pokret pomaže čovječanstvu kako bi neprestano napredovao, unaprjeđivao se i evoluirao. Stoga u Kiji vjerujemo kako pokret inspirira ideje.”

Kia je ‘u pokretu’ već više od 75 godina. Isprva su u tvrtki nastajali prvi korejski bicikli, nakon toga je krenula proizvodnja motocikala i dostavnih vozila. Danas je Kia jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu koji milijunima ljudi nudi putnička vozila vrhunske kvalitete.

Sukladno novoj namjeni brenda Kia će ispunjavati očekivanja klijenata u vezi s njihovom mobilnošću i s obzirom na to kako njihovo kretanje utječe na svijet oko njih. Klijenti traže prilagodljiv, ekološki osviješten i integriran oblik prijevoza.

Kijina nova strategija brenda će se odazivat na – i oblikovat će – mijenjajuća očekivanja u vezi s razvojem različitih proizvoda i usluga koje će odgovarati potrebama klijenata širom svijeta. To će omogućiti bolji pristup većem izboru ekološki prihvatljivijih proizvoda i usluga mobilnosti kako bi zadovoljili rastuću potražnju klijenata za prilagodljivijim i personaliziranijim rješenjima mobilnosti koja će omogućavat podaci i nove tehnologije.

U skladu s Kijinom širom vizijom mobilnosti i širenjem na nova poslovna područja s ciljem promocije održive mobilnosti, Kia je danas predstavila novo korporativno ime. Uklanjanjem riječi ‘Motors’, novo korporativno ime svjedoči o dugoročnoj predanosti poslovnoj strategiji Plan S. Ista je bila predstavljena početkom 2020. i predviđa Kijin vodeći položaj u mobilnosti budućnosti kada će raširit svoje poslovanje na područja kao što su električna vozila, rješenja i usluge mobilnosti, namjenska vozila i još mnogo toga. Pored toga, Kia će upotrebom čiste energije i recikliranih materijala promovirati proizvodnju usmjerenu k većoj održivosti.

Kia je fokusirana na veću popularizaciju baterijskih električnih vozila (BEV) i namjerava osnažiti svoju globalnu ponudu modela lansiranjem 7 novih BEV-ova do 2027. godine. Ti novi modeli će uključivati putnička vozila, sportske terence i jednovolumene u različitim razredima, a svi će biti opremljeni najsuvremenijim tehnologijama koje omogućavaju veliki domet i brzo punjenje te će biti izrađeni na nedavno predstavljenoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP).

Kia također razvija različita namjenska vozila (PBV) za poslovne kupce. Ova posebna vozila nastajat će na prilagodljivoj ‘skateboard’ platformi, s modularnim karoserijama dizajniranim za specijalne potrebe mobilnosti različitih poslovnih i flotnih kupaca. Partnerstva s tvrtkama Canoo i Arrival Kiji će omogućit izradu različitih karoserija smještenih na ‘skateboard’ platformi prilagođenoj željama korisnika.

Do 2030. godine očekuje se da će doći do peterostrukog rasta potražnje za namjenskim vozilima, prije svega zbog brzog i konstantnog rasta e-trgovine i car-sharing usluga. Kia će svoja namjenska vozila sastavljati po željama poslovnih i flotnih kupaca. To mogu biti npr. car-sharing vozila, niskopodna logistička vozila i različita dostavna vozila.

Promjena imena znači i preobražaj radne kulture u tvrtki. Predsjednik Song objašnjava: “Promjena našeg korporativnog imena i logotipa nije samo kozmetičke prirode. Ona predstavlja naše širenje horizonata i uspostavljanje novog i rastućeg poslovanja koji će zadovoljavati i premašivati različite potrebe naših klijenata širom svijeta. Još bitnije je da to znači i prilagođavanje naše radne kulture koja će omogućavat kreativnost svim našim zaposlenicima i uspostavljanje inspirativne radne sredine.”

Drugi strateški cilj Plana S je predanost raspršenosti Kijinog poslovanja kako bi mogla pružati ekološki prihvatljivije usluge mobilnosti fokusirane na električna i autonomna vozila u najznačajnijim velegradovima svijeta.

Pored toga, Kia će osnažit suradnju i partnerstva s globalnim tvrtkama na polju mobilnosti kako bi raspršili usluge mobilnosti po globalnim regijama. Još 2018. godine Kia je investirala u Grab, najvećeg pružatelja zajedničkih prijevoza, dostave hrane i rješenja plaćanja u južnoj Aziji, a u ožujku 2019. uslijedila je investicija u indijski Ola koji pruža car-sharing, taksi, dostavu hrane i ostale usluge mobilnosti.

Kia također uspostavlja druge usluge mobilnosti, kao što je npr. WiBLE, zajednička kompanija za usluge car-sharinga sa španjolskim energetskim velikanom Repsol. WiBLE utemeljen u Madridu u rujnu 2018. godine, koji upravlja s 500 plug-in hibridnih primjeraka modela Niro PHEV, korisnicima omogućava jednostavan i lokacijski vrlo pristupačan kratkoročni najam na području čitave Španjolske. WiBLE je još uvijek jedna od najuspješnijih shema mobilnosti u Europi s više od 130.000 registriranih korisnika. Nova usluga KiaMobility, od rujna 2020. raspoloživa u Italiji i Rusiji, osnažuje Kijin preobražaj u pružatelja usluga mobilnosti. KiaMobility uskoro će biti predstavljena u još nekim europskim zemljama.

Kijin prvi BEV sljedeće generacije bit će razotkriven u prvom kvartalu ove godine i predstavljat će utjelovljenje Kijinog novog fokusa na elektrifikaciji. Taj isključivo baterijski električni crossover na platformi E-GMP moći će se pohvaliti dometom od preko 500 kilometara s jednim punjenjem i brzim punjenjem za manje od 20 minuta. To će biti i prvi globalni model s Kijinim novim logotipom.

Sa svojom sve bogatijom ponudom BEV-ova Kia želi do 2025. godine imati 6,6 posto tržišnog udjela na globalnom tržištu takvih vozila, dok bi do 2026. godine globalna godišnja prodaja trebala dostići 500.000 električnih vozila Kia.

Kia će za nekoliko tjedana s javnošću podijelit više informacija o novom dizajnerskom usmjerenju svojih budućih modela i usluga, uključujući i novu dizajnersku filozofiju koja odražava preobražaj brenda.

Karim Habib, viši potpredsjednik, voditelj Kijinog globalnog dizajnerskog centra, rekao je: “Želimo da naši proizvodi nude prirodno iskustvo koje može unaprijediti svakodnevni život naših stranaka. Naš cilj je stvarati fizičko iskustvo našeg brenda i kreirati originalna, inovativna i uzbudljiva električna vozila. Ideje naših dizajnera i namjena brenda povezani su više neko ikad, a stranke su u središtu onoga što radimo.”

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin