Kia Sorento, zahvaljujući funkcijom daljinskog upravljanja, s lakoćom parkira u uska parkirališna mjesta

Kia je objavila da će novi Sorento, koji u Europu dolazi najesen, biti opremljen novom funkcijom daljinskog parkiranja (RSPA – Remote Smart Parking Assist)…

Sorento 4. generacije će biti prvi model Kije u Europi, koji će nuditi RSPA, što će olakšati
parkiranje ovog velikog sportskog terenca na uskim parkirnim mjestima. Tehnologija je
osmišljena s ciljem lakšeg izlaženja iz vozila i pristupa vozilu ili kada se vozač i suputnici
nađu u situaciji kada je netko parkirao preblizu njihovom vozilu. RSPA u Europi će biti
raspoloživ kod dizelskih izvedbi, ovisno o tržištu i opremi.

Sustav djeluje tako što vozač i suputnici izlaze iz vozila, dok nakon toga završni dio
parkiranja u skladu s danim uputama sustav obavlja sam. Sorenta je moguće pomicati i s
parkirnog mjesta, ako zbog nedostatka prostora nije moguće otvoriti vrata. Vozač može
pomoću gumba na pametnom ključu usmjeriti vozilo u parkirno mjesto ili iz njega.

Tehnologija autonomno kontrolira polazak, kočenje i pomicanje upravljačkog obruča s ciljem (is)parkiranja vozila, dok ujedno pomoću ultrasoničnih senzora prati okoliš vozila.
U paketu s RSPA tu je i sustav za napredno prepoznavanje pješaka i prepreka
Ako vozilo prepozna eventualnu opasnost od sudara s vozilima u pokretu, biciklistima ili
pješacima, sustav automatski koči dok se ne uklone prepreke.

Sorentov novi sustav daljinskog parkiranja biti će raspoloživ pored svih ostalih tehnologija
asistencije namijenjenih sigurnijem parkiranju i koliko je moguće sigurnom izlasku s
parkirnog mjesta. Te tehnologije su sustav za sprječavanje sudara kod vožnje unatrag (PCA
– Reverse Parking Collision-Avoidance Assist Reverse) i sustav za pomoć kod vožnje
unatrag (RCCA – Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist).

PCA pri brzini do 10 km/h tijekom vožnje unatrag koristi »rikverc kameru« i ultrasonične
senzore za sprječavanje sudara s pješacima ili preprekama iza vozila. RCCA upotrebom
radara koji prati vozačeve mrtve kutove, kao i prepoznavanjem vozila koja prilikom vožnje
unatrag ulaze u putanju Sorenta, omogućava sigurniju vožnju unatrag. Oba sustava vozača
zvučno upozoravaju, a u slučaju potrebe aktiviraju i kočenje.


Komentari

loading...