Kia Stinger (2021.) do kraja ove godine stiže na domaće tržište, a nudi mnogo toga

Kia je nedavno predstavila podatke o unaprijeđenom Stingeru koji će se prodavati u Europi, a na tržište stiže od kraja godine…

Kijina prestižna fastback sportska limuzina sada donosi osvježen dizajn s kojim će učvrstiti svoj gran turismo karakter, dok je ujedno dobila mnoštvo novih tehnologija i sigurnosnih unaprjeđenja.

“Stinger i dalje postavlja nove standarde u Kiji i još uvijek je automobil, fokusiran na užitak u vožnji i pritom će i na dugim relacijama vozaču nuditi udobnost i stil,” rekao je Emilio Herrera, izvršni direktor u Kia Motors Europe. “Unaprijeđeni model nastao je na osnovi Stingerovog dobro prihvaćenog grand touring karaktera, s osvježenim dizajnom, novim tehnologijama i većom upotrebljivošću, što će povećati njegovu privlačnost u Europi.”

Od početka prodaje u Europi 2017. godine prodano je oko 10.000 primjeraka Stingera. Prodaja unaprijeđenog modela u nekim europskim zemljama počinje do kraja godine, dok u ostale zemlje stiže početkom 2021. godine. Kao i svi ostali modeli Kia i Stinger standardno nudi tvorničko 7-godišnje jamstvo koje vrijedi za cijelo vozilo (odn. do 150.000 kilometara, prve 3 godine bez ograničenja prijeđenih kilometara).

Unaprijeđeni Stinger donosi osvježenu vanjštinu i rješenja koja uljepšavaju izgled te poboljšavaju kvalitetu, dok vlasnicima istovremeno nude više mogućnosti izbora boja i materijala. Promijenjena kabina potvrđuje Stingerove brojne adute.

Sprijeda je Stingerova maska (tzv. ‘tigrov nos’), smještena između novih LED prednjih svjetala. Novi dizajn i dnevna LED svjetla daju vozilu high-tech izgled, s oštrim linijama usmjerenim naprijed. Stražnja svjetla vizualno šire vozilo i kreiraju prepoznatljiv svjetlosni pečat, koji igra ulogu suptilnog spojlera, smještenog na prtljažnim vratima. Novi pokazivači smjera sastavljeni od 10 LED svjetala uokvireni su u mrežu koja je dizajnerima poslužila kao inspiracija iz moto sportu i podsjeća na kariranu zastavicu.

Novi 19-inčni aluminijski naplatci karakteristični su zbog svog zapletenog geometrijskog dizajna koji naglašava sportsku, grand tourer prirodu vozila. Stinger je po prvi puta dobio zelenu boju karoserije (Ascot Green).

U unutrašnjosti, kabina je ostala nepromijenjena, ali sa suptilnim vizualnim izmjenama i kvalitetnijim materijalima koji dočaravaju luksuzno ozračje. Promjene uključuju i metalik umetke na upravljačkom obruču i kromirane rubove instrument ploče. Unutarnje ogledalo sada je bez okvira, što kreira moderan izgled i poboljšava vidljivost unatrag.

Ovisno o opremi vozila armaturna ploča i vrata mogu imati nove kontrastne šavove, dok središnja konzola može imati umetke od aluminija. Armaturna ploča donosi Kijin infotainment sustav s 10,25-ičnim zaslonom na dodir i navigacijskim sustavom, koji je uokviren sjajnom crnom bojom. Nova ambijentalna rasvjeta nudi mogućnost izbora između čak 64 boja, čime vozaču omogućava da suptilnom rasvjetom kreira svoj karakter kabine.

Stinger će europskim kupcima biti raspoloživ s Nappa kožnim tapeciranjem crne (Saturn Black) ili (opcija) crvene boje. Prvi put u ponudi je i presvlaka od meke kože i to crne boje (Saturn Black) s kontrastnim crvenim šavovima i crvenim sigurnosnim pojasevima. Podaci o prodaji Stingera u tri godine razotkrivaju da se većina kupaca upravo odlučila za ovaj najsnažniji, 3,3-litreni T-GDi 6-cilindrični benzinski motor.

Unaprijeđeni Stinger bit će raspoloživ isključivo s ovim motorom visokih perforrmansi koji pruža trenutno ubrzanje i brz odaziv na vozačeve inpute, dok ujedno nudi prefinjeno grand touring iskustvo koje je idealno za duge vožnje.

Najsnažniji i ujedno jedini motor u Stingerovoj ponudi u Europi (u ponudi više nema 2.0 T-GDI benzinskog i 2.0 CRDi dizelskog motora), 3,3-litreni T-GDI twin-turbo 6-cilindraš iz Kijine motorne obitelji Lambda ostaje nepromijenjen. Može se pohvaliti najvećom snagom od 370 KS pri 6.000 okr./min i okretnim momentom od 510 Nm u rasponu od 1.300 do 4.500 okr./min. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno mu je samo 4,9 sekundi, što znači da je Stinger sa 3,3-litrenim T-GDi motorom model Kije s najbržim ubrzanjem koje je ikad bilo raspoloživo u Europi. Ovaj motor standardno je raspoloživ u kombinaciji s uglađenim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem koji je odlično usklađen sa Stingerovim gran turismo karakterom i pogonom na sva četiri kotača.

Unaprijeđeni Stinger od sada će standardno nuditi novi 10,25-inčni zaslon na dodir. Bluetooth multipovezanost korisnicima omogućava istovremenu povezanost dva uređaja – jednog za telefoniranje bez ruku i upotrebu multimedija, a drugog samo za upotrebu medija. Napredni prilagodljivi i djeljivi zaslon korisnicima omogućava istovremeno upravljanje ili praćenje različitih funkcija vozila. Sustav standardno nudi upotrebu platformi Apple CarPlay i Android Auto, s glasovnim upravljanjem većine funkcija, kao što su npr. grijanje i hlađenje, audio uređaj i navigacija.

Unaprijeđeni model donosi 7-inčni digitalni zaslon visoke rezolucije koji se nalazi na instrument ploči. Zaslon u boji živahne grafike za različite načine vožnje vozaču među mjeračima nudi kristalno čiste informacije. Unaprijeđeni Stinger također donosi daljinsko paljenje motora, koje omogućava paljenje motora pomoću gumba na pametnom ključu.

Cijene će biti poznate uskoro.


Komentari

loading...