PREMIJERA...

Lamborghini SC63 uskoro također sudionik 24 satni utrka

Foto: Lamborghini

Lamborghini Squadra Corse danas je predstavio prvi hibridni prototip za utrke izdržljivosti, SC63, na Festivalu brzine u Goodwoodu.

Lamborghini SC63 započeti će s testiranjem kroz nekoliko tjedana, trebao bi se natjecati u klasi Hypercar 2024. FIA Svjetskog prvenstva u izdržljivosti, uključujući 24 sata Le Mansa, i u GTP klasi IMSA WeatherTech Sports Car Championship Endurance Cupa, koji se sastoji od klasične utrke kao što su 24 sata Daytona i 12 sati Sebring. Lamborghini se udružio s talijanskim timom Iron Lynx kako bi vozio automobil u međunarodnim natjecanjima i potpisao ugovor s vozačima svjetske klase iz svijeta Formule 1 i utrka izdržljivosti.

Foto: Lamborghini

Projekt LMDh predstavlja novi koncept utrka i uklapa se u strategiju Direzione Cor Tauri predstavljenu 2021.: putokaz za elektrifikaciju koji vodi tvrtku da hibridizira cijeli asortiman modela do kraja 2024., poboljšavajući u isto vrijeme emocije i performanse u vožnji. Zahvaljujući SC63 ovaj je pristup primijenjen i na program motosporta koji predstavlja novi stup Lamborghini Manifesta: Driving Humans Beyond.

“SC63 je najnapredniji trkaći automobil koji je ikada proizveo Lamborghini i slijedi našu filozofiju ‘Direzione Cor Tauri’ koju je marka postavila za elektrifikaciju naše palete proizvoda,” kaže Stephan Winkelmann, predsjednik i izvršni direktor Lamborghinija. “Prilika da se natječete u nekim od najvećih utrka izdržljivosti na svijetu s hibridnim prototipom uklapa se u našu viziju budućnosti mobilnosti visokih performansi, kao što je prikazano za automobile koji su legalni za ceste lansiranjem Revuelta. SC63 LMDh je korak u najviše ešalone i u budućnost motosporta za našu Squadra Corse.”

SC63 ima potpuno novi 3,8-litreni twin turbo V8 motor koji su razvili inženjeri Lamborghinija posebno za trkaći program.

Snaga iz motora i hibridnog sustava, koja je standardna u svim automobilima LMDh kategorije, ograničena je propisom na 500 kW (680 KS). Pogonskom jedinicom upravlja Bosch elektronička upravljačka jedinica. Skup pravila LMDh specificira standardni mjenjač, bateriju i motor generatorsku jedinicu (MGU), što pomaže u obuzdavanju troškova razvoja prototipa.

Ispod karoserije, inženjeri Lamborghinija uspjeli su izvršiti svoj utjecaj na sve aspekte automobila. Iako je mjenjač standardan u svim LMDh automobilima, još uvijek postoji sloboda da ga prilagodite zahtjevima marke, uključujući odabir prijenosnih omjera i proklizavanje mehaničkog diferencijala.

Počevši od 2024., jedan će se automobil natjecati u punom FIA Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti. Drugi automobil vozit će se u utrkama sjevernoameričkog prvenstva u izdržljivosti serije IMSA. Tim Iron Lynx, predstavljen kao partner na Lamborghini Grand Finals 2022., vozit će automobile u obje serije, a vozačka postava uključivat će Bortolottija, Caldarellija, Grosjeana i Kvyata. Ostali vozači bit će potvrđeni kasnije tijekom 2023.

Autor

Preporučeni sadržaj