ELEKTRIČNI POVRATAK LEGENDE

Lancia Delta Evo-e (2022.): reinkarnacija ikone, sa 150 kW za 6,6 s do stotke

Lancia Delta Evo-e, u izvedbi francuske tvrtke GCK Exclusiv-e električna je verzija talijanske sportske legende, s dosegom, u prvoj seriji od 47 primjeraka, od skromnih 200 km

Foto: GCK Exclusiv-e

Premda će trebati neko vrijeme do (pravog) novog modela Lancia Delta, GCK Exclusiv-e Lancia Delta Evo-e će se pojaviti kao električni pandan do godine. Znamo to o cijeni i konjskim snagama. Zahvaljujući GCK-u, Lancia Delta će proslaviti povratak u svjetsko prvenstvo u električnom rallycrossu 2022. godine.

Ne, GCK Exclusiv-e Lancia Delta Evo-e (2022.) nije samo još jedna kompilacija bazirana na blagoslovljenom modelu Lancia Delti. Ono što ovdje vidimo u sjajnoj tamnosrebrnoj boji je električna Lancia. Zanimljivo je to po tome što će i potpuno nova Lancia Delta, koja je najavljena najranije za 2026, krenuti i kao stalni električar. Francuska tvrtka GCK Exclusiv-e duboko je ukorijenjena u reliju i specijalizirala se za električne pretvorbe.

Očigledna je elektrificirana delta, pogotovo jer je kompaktni sportski automobil početkom 1990-ih sve potjerao na teren na specijalnim binama diljem svijeta. Međutim, proizvod nipošto nije predstavljen s pretjerano proširenim blatobranima ili bezbrojnim kaveznim priključcima. Naprotiv, GCK Exclusiv-e Lancia Delta Evo-e (2021) može se vidjeti samo do detalja sa svoje 263 inovacije, na primjer suptilnim dodacima od karbonskih vlakana.

U unutrašnjosti, GCK Exclusiv-e Lancia Delta Evo-e (2021) oslanja se na Recaro sportska sjedala i narančaste šavove, bez razvodnjavanja izvornog karaktera kompaktne rakete. Šasija, gume i kočnice nikako nisu iz masovne proizvodnje, već su posebno optimizirane za električnu Deltu. Što se tiče bočne dinamike, Lancia bi se lako trebala pomaknuti nekoliko koraka iznad osnovnog modela iz 1993., čak i ako bi performanse motora mogle razočarati jedno ili drugo.

Vršna snaga elektromotora je 150 kW (204 KS), koja se usmjerava preko mjenjača s pet stupnjeva prijenosa. Kontinuirana snaga je 122 KS. Delta ubrzava do 100 km/h za 6,6 sekundi, ali je domet ograničen na samo 200 kilometara. Planira se izraditi samo 47 primjeraka, od kojih 11 kao sportska reli verzija. Koliko bi zabava trebala koštati, još nije poznato. Zainteresirani trebaju očekivati ​​šesteroznamenkaste cijene, pogotovo jer je osnovna Lancia Delta, “Europski automobil 1980. godine”, već cijenjeni klasik.

Autor