JAPANSKI PREMIUM KOJI TO STVARNO JE

Lexus NX (2021.), nova generacija donosi još uvjerljivije hibride i digitalni zaokret

Potpuno novi NX otvara novo poglavlje za Lexus, najavljujući nove smjernice u dizajnu eksterijera i interijera, nove pogonske sklopove, uključujući prva plug-in hibridna električna, točnije dinamička poboljšanja, koja pružaju korisnije i povezano iskustvo vožnje, multimediju nove generacije i povezivost i korištenje naprednih tehnologija za veću razinu sigurnosti i udobnosti…

Lexus NX vrlo je važan model u ponudi ovog japanskog premium brenda. S više od 170.000 prodanih primjeraka od njegovog premijernog nastupa 2014. Uspjeh je tim veći, ako znamo kako se radi o potpuno novim kupcima, koji do tada nisu živjeli filozofiju marke…

Kako bi nadogradio ovo postignuće i kupcima koji danas očekuju mnogo više od svog vozila, pružio novi model, Lexus je predstavio potpuno novi NX.

Njihova ambicija i predanost pokazala je veliki napredak u performansama, upravljivosti i učinkovitosti, što je rezultat kompletno novog automobila i nevjerojatnih 95% novih dijelova vozila.

Lexus je cijelo vrijeme održavao pristup usmjeren na čovjeka, a to će kupci doživjeti krajem jeseni i početkom zime, kada kreću prve isporuke.

“Vital and Tech” glavni je moto nove generacije modela NX. Vital izražava dinamičnu okretnost, dok ‘Tech’ stavlja naglasak na inovacije s naprednim tehnologijama.

Glavni inženjer modela NX, Takeaki Kato objašnjava: “Novi NX dizajniran je da zadovolji raznolike stilove života kupaca širom svijeta s potpunim napretkom ključnih aduta, uključujući elektrifikaciju, dizajn, performanse vožnje i napredne tehnologije kako bi proširio svoju privlačnost.”

Novi razvojni program NX donio je veliku promjenu u Lexusovom pristupu razvoju novih vozila, primjenjujući digitalno modeliranje i računalne tehnike za pametnije inženjerstvo, koje donosi višu razinu osiguranja kvalitete. Istodobno, vještine ljudske ruke, uha i oka vođene Takumijem ostaju ključne za postizanje najviših ciljeva kvalitete.

Lexus je poslušao i savjete profesionalnih vozača utrka, koji su pomogli u usavršavanju dinamičnih performansi automobila.

NX krase uravnotežene, jake proporcije s moćnim dizajnerskim nastupom. U usporedbi s prvom generacijom NX, ukupna duljina povećala se za 20 mm, međuosovinski razmak za 30 mm, širina za 20 mm i visina za 5 mm. Te dimenzije osiguravaju optimalne proporcije, uključujući više prostora u kabini za putnike na stražnjim sjedalima.

Moćan, okretan dojam pojačani su širim nastupom (što omogućuje NX platforma Global Architecture K (GA-K)), dugim, elegantnim poklopcem motora, kratkim prevjesima i naglašenim lukovima kotača koji sadrže veće kotače – do 20 cola u promjeru.

Novi NX označava prvu primjenu novog koncepta Tazuna za dizajn vozačkog kokpita. Uzimajući svoje ime iz japanske riječi koja opisuje jahački nadzor nad svojim konjem pomoću uzda, fokusira se na pružanje vozaču izravne, intuitivne kontrole vozila, slijedeći glavnu riječ “ruke na volanu, oči na cesti”.

Novi NX prvi je Lexusov model koji je opremljen sustavom elektroničkog otpuštanja vrata e-zasun. Ovaj elektronički sustav zamjenjuje poznatu unutarnju kvaku na vratima s prekidačem na tipku smještenom pored naslona za ruke. Jednostavnost upotrebe jednim glatkim i jednostavnim pokretom nadahnuta je tradicionalnim fusuma pregradnim pregradama za zaslon u japanskim domovima.

Potpuno novi elektrificirani i benzinski ICE pogonski agregati s vodećim performansama u klasi
NX 450h +, Lexusov prvi plug-in hibridni električni model nove NX serije, daje 306 KS, 63 km EV dometa i emisiju CO2 ispod 40 g/km. Riječ je o sustavu kakav smo nedavno isprobali na Toyota RAV4 Plug-in hybridu.

Tu je i NX 350h s hibridnim sustavom četvrte generacije Lexusa, poboljšava snagu za 22% i smanjuje emisije za 10%
Novi četverocilindrični benzinski motori biti će dostupni za Rusiju i istočnu Europu, čiji kupci će uživati u 2.4-litrenom turbo motoru snage 279 KS s 8-brzinskim mjenjačem i stalnim pogonom na kotače.

NX 350 s 2,4-litrenim turbo motorom od 279 KS  i 430 Nm, s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i stalnim pogonom na sve kotače s Dynamic Torque Control. Dok će NX 250 zaokružiti priču i predstavljati ulazni model s 199 KS.

Izvedba od 2,5 litre sa 199 KS krije se iza naziva NX 250. 

Novi benzinski motori značajno će povećati NX konkurentni status na tržištu Rusije i istočne Europe. Dakle, Lexus ponovno ima snažnog aduta u narednim godinama…

Foto: Lexus

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin