Maserati Ghibli Hybrid prvi je pravi udar munje iz Modene, a zvuk i dalje postojan

Iskra elektrifikacije pogodila je i Maserati proizvodni pogon. U korak s budućnošću Talijani idu s novim Ghibli Hybridom…

Novi Ghibli Hybrid predstavljen je kao jedan od najambicioznijih projekata koje potpisuje Maserati. Uz najavu novog motora za super sportski automobil MC20, Talijani sada stavljaju pečat na još jednu polu električnu priču.

Izbor uvođenja hibridne tehnologije u Ghibli nije slučajni, ovaj model, s preko 100.000 proizvedenih primjeraka od svog predstavljanja 2013., savršeno utjelovljuje DNK proizvođača iz Modene.

Zapravo, Maserati je imao izazov da uđe u svijet elektrifikacije bez previše mijenjanja temeljne filozofije i vrijednosti marke. Rezultat? Stvaranje najboljeg hibrida. Štoviše, Ghibli Hybrid će zadržati nepogrešiv zvuk koji je oduvijek odlikovao svakog Maseratija.

Dolazak novog Ghibli Hybrida proširuje paletu Maseratija, koji je sada još konkurentniji na svim tržištima.

Blaga hibridna tehnologija najveća novost!
U savršenom skladu sa svojim DNK, Maserati je odabrao hibridno rješenje usredotočeno prvenstveno na poboljšanje performansi, istovremeno smanjujući potrošnju goriva i smanjenje emisija.

Hibridna tehnologija koristi kinetičku energiju koju automobil akumulira u pokretu, obnavljajući je i pretvarajući je u električnu energiju tijekom usporavanja i kočenja, te pohranjuje u bateriju.

Inovativni pogonski sustav, kombinira motor s unutarnjim izgaranjem (4 cilindra, turbo, zapremina 2,0 l) s alternatorom od 48 volti i dodatnim električni supercharger (e-Booster), koji podržava baterija. Ovo je rješenje jedinstveno u svom segmentu i prvi je u novoj generaciji pogonskih sklopova, s savršenom kompromisom između performansi, učinkovitosti i užitka u vožnji.

Akumulator je ugrađen u stražnjem dijelu automobila, što donosi određene prednosti u pogledu poboljšane raspodjele težine. Inače, nova hibridna verzija teži oko 80 kg manje od dizelske inačice.

Zahvaljujući maksimalnoj izlaznoj snazi ​​od 330 KS i okretnom momentu od 450 Nm spremnih već pri 1.500 o/min, novi Ghibli Hybrid nudi i primamljive performanse. Najveća brzina od 255 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km / h za 5,7 sekundi, zadovoljit će apetite većine.

Ghibli Hybrid donosi i novitet u interijeru u vidu Maserati Connect sustava, koji omogućava stalnu vezu s automobilom: razmjenu informacija u pokretu, kako bi se poboljšale usluge koje se nude vozaču.

Multimedijski sustav Maserati Intelligent Assistant najnovije je generacije, temeljen na digitalnim ulazima iz Android Automotive, softvera koji nudi inovativno korisničko iskustvo u potpunosti prilagodljivo osobnim preferencijama vozača. HD zaslon multimedijskog sustava, s novom grafikom, dostupni su u veličini od 8 ”4 do 10” 1. Uvedena je i nova instrumentna ploča s digitalnim uređajima i novom grafikom.

Novi Ghibli Hybrid predstavlja tek prvi korak u elektrifikacija svih novih Maserati modela. Nastavak ove hibridne priče prvo se očekuje na modelima – GranTurismo i GranCabrio, a to je predviđeno već za 2021. godinu.

foto: Maserati


Komentari

loading...