Maserati piše novo poglavlje svoje povijesti proširujući svoju ponudu kroz izvedbe – Trofeo.
Nakon što se premijerno svijetu predstavio Levante Trofeo 2018., kao najekstremnija, najmoćnija verzija SUV modela marke iz Modene, sada tu priču nadopunjuju novi Quattroporte i Ghibli Trofeo.
Kako bih još jednom istaknuo sveopće talijanski identitet, Maserati je odabrao boje za predstavljanje kolekcije Trofeo u vidu talijanske zastave. Zelena za Quattroporte, bijela za Levante i crvena za Ghibli.
Maserati unosi novu vatru u svoje limuzine uvođenjem V8 motora. Srce Ghibli i Quattroporte Trofeo kuca kroz 3,8 litreni V8 Twin Turbo s izlaznom snagom od 580 KS pri 6.250 o/min i najvećim okretnim momentom od 730 Nm.
Motor, koji je već otkrio svu snagu na Levante Trofeu, izrađen je u tvornici u Maranellu, u Ferrari postrojenju po Maseratijevim specifikacijama, a modificiran je i razvijen kako bi pružio impresivne performanse.
Iako je potpuno nov za Ghibli, V8 motor prethodno se koristio u Quattroporte GTS, u verziji od 530 KS. Danas je V8 motor s 580 KS dostupan na novim Ghibli, Quattroporte i Levante Trofeo modelima, u potpunosti u skladu sa standardima za ekonomičnost i emisiju goriva.
Ghibli i Quattroporte Trofeo s ponosom mogu tvrditi da su najbrže Maserati limuzine ikad, s maksimalnom brzinom od 326 km/h. Dok je najveća brzina za Levante Trofeo 302 km/h.
Prvi primjerci na cestama se očekuju već na jesen…
TEHNIČKI PODACI |
LEVANTE TROFEO | GHIBLI TROFEO | QUATTROPORTE TROFEO |
Motor | Benzinski 90° V8, twin-turbo – direct injection (GDI) |
Benzinski 90° V8,
|
Benzinski 90° V8, twin-turbo – direct injection (GDI) |
Obujam (cc) | 3,799 | 3,799 | 3,799 |
Najveća snaga (KS, o/min) |
580 @ 6,250
|
580 @ 6,750 | 580 @ 6,750 |
Okretni moment (Nm, o/min) | 730 @ 2.500 – 5,000 | 730@ 2.250-5.250 | 730@ 2,250– 5,250 |
Potrošnja | 13.2-13.7 | 12.3-12.6 | 12.2-12.5 |
0-100 km/h (s) | 4.1 (Europe; North America; Korea; China; Japan; India)
3.9 (other markets) |
4.3 | 4.5 |
Najveća brzina (km/h) | 302 | 326 | 326 |
100-0 km/h (m) | 34.5 | 34.0 | 34.0 |
Mjenjač | ZF 8-brzinski automatik | ||
Pogon | Q4, pogon na sve kotače | Q4, pogon na sve kotače | Q4, pogon na sve kotače |
Duljina/širina/visina (mm) | 5,003 / 1,968 / 1,679 | 4,971 / 1,945 / 1,461 | 5,262 / 1,948 / 1,481 |
Međuosovinski razmak (mm) | 3,004 | 2,998 | 3,171 |
Masa vozila |
2170 | 1969 | 2000 |