Mercedes-AMG E 63, veliki ‘facelift’ i za najsnažniju inačicu

Jedan od najvažnijih modela unutar AMG game vozila, E63, konačno je ugledao svjetlo dana, a najveće su promjene izvana te u unutrašnjosti dok je konjica ostala identična…

Nakon samo jednog dana od predstavljanja najvećeg konkurenta, BMW M5, stigao je i osvježeni Mercedes AMG E 63. Premda je vizualno identičan na nedavno predstavljenu E klasu, promjene ipak postoje.

(foto: Mercedes-Benz)

Najveća je novost Panamericana prednja maska koja dolazi u seriji te veći usisnici za zrak, a straga će kupce veseliti četiri nastavka ispušnih cijevi sa stražnje strane (opcijski je tu i AMG ispušni sustav). Za razliku od E 53 modela koji ima ovalne cijevi, ove su konvencionalnog, kockastijeg oblika.

(foto: Mercedes-Benz)

Nova paleta boja sada sadrži graphite sivu, high-tech srebrnu i brilliant plavu mango. Potonja je mat boja koja je dosad bila rezervirana isključivo za AMG GT modele.

(foto: Mercedes-Benz)

Što se motorizacije tiče, ispod haube diše 4.0 biturbo V8 koji u ‘običnoj’ E 63 inačici ima 571 KS i 750 Nm. Do stotke ova konfiguracija stiže za 3,5 sekundi, a maksimalna brzina iznosi elektronski ograničenih 250 km/h.

(foto: Mercedes-Benz)

E 63 S inačica iz istog motora razvija 612 KS i 850 Nm, a stotku ‘grabi’ za 3,4 sekunde. AMG Speedshift automatski mjenjač s 9 stupnjeva prijenosa i 4 MATIC+ pogon na sva četiri kotača nude i zanimljiv Drift Mode, po uzoru na A45 S. Također je moguće doplatiti i AMG karbonske kočnice.

(foto: Mercedes-Benz)

U unutrašnjosti, E 63 priča priču koju je predstavila nedavno osvježena, regularna E klasa. Mnoštvo kvalitetnih materijala, karbonskih umetaka te zanimljiv dizajn AMG volana kojeg je moguće naručiti s DINAMICA uzorkom.

(foto: Mercedes-Benz)

Cijene će biti objavljenje naknadno, a do tada uživajte u spektakularnim fotografijama.


Komentari

loading...