Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+, najmanji SUV iz Affalterbacha, jednako sposoban u gradu i na stazi

Novi, najmanji SUV model iz Affalterbacha iz dvolitrenog turbobenzinca krije 387 KS i bogato opremljeni interijer, u već standardnoj AMG maniri…

Mercedes-AMG GLA 45 najmanji je SUV model iz Affalterbacha koji je na tržište stigao početkom ove godine, a već je izazavao lavinu pozitivnih reakcija. Nakon što je nedavno predstavljena, druga generacija modela GLA stigla na tržište, vrijeme je da se dodatno posvetimo perjanici modela.

Novi, dvolitreni turbobenzinski motor najsnažniji je serijski proizvedeni četverocilindrični turbo motor, a kako u A i CLA klasi, tako i u GLA, dostupan je u dvije izvedbe. Osnovni model koji isporučuje 387 KS već je dovoljno potentan, ali i snažniji od prošle inačice. Paprena S-varijanta broji 421 KS te može izravno napakostiti snažnijim i skupljim automobilima.

Aktivni, potpuno promjenjivi AMG Performance 4MATIC + pogon na sve kotače uz pomoć AMG TORQUE CONTROL sustava selektivno raspoređuje snagu na kotač na stražnjoj osovini i tako daje osnovu za vrhunsko prijanjanje tlu u svim uvjetima vožnje. AMG SPEEDSHIFT DCT 8G mjenjač s dvostrukim kvačilom raspoređuje snagu u djeliću sekunde kako bi odgovarao specifičnoj situaciji u vožnji.

Što se ovjesa tiče, novi AMG RIDE CONTROL pruža temelj za visoku stabilnost u smjeru i vrlo dinamične karakteristike u zavoju s malim kotrljanjem karoserije. Istovremeno, udobnost je poboljšana u usporedbi s prethodnim modelom. Uzdužna i poprečna dinamika savršeno su koordinirane, a svi dijelovi ovjesa temeljito su revidirani kako bi se postiglo veće maksimalno bočno ubrzanje zajedno s laganim upravljanjem vozila do ograničenja.

Važan dio u high-performance automobilu svakako su i kočnice, a GLA 45 ni ovdje nije slab; prednji diskovi broje 350 mm, a stražnji 320 mm. U snažnijoj, S varijanti, radijus diskova penje se na 360 mm sprijeda.

Unutrašnjost će razveseliti i razmaziti svakog vozača; ambijentalno osvjetljenje u 64 boje, dva MBUX zaslona dijagonale 10,25 inča te mogućnost kupovine AMG volana presvučenog u brušenu kožu. Također, žuti uzorci na sjedalima te u interijeru su posebnost Edition 1 paketa opreme koji je dostupan u prvih godinu dana od predstavljanja modela.

Bazna inačica do stotke stiže za 4,4 sekunde, a maksimalna brzina iznosi elektronski ograničenih 250 km/h. Što se tiče snažnijeg modela GLA 45 S, on do stotke stiže za 4,3 sekunde, a maksimalna brzina iznosi 270 km/h.

Cijena za osnovni model u Hrvatskoj iznosi 492.546 kuna, dok je za GLA 45 S potrebno izdvojiti 533.793 kuna. 

 


Komentari

loading...