Nakon dvije inačice s V8 motorima, Mercedes-AMG predstavlja SL 43, tehnički inovativni ulazni model novorazvijenog kultnog roadstera.
Ispod poklopca motora roadstera s 2+2 sjedala i mekim krovom od tkanine nalazi se redni četverocilindrični benzinski motor s dvije litre obujma koji osigurava prikladan pogon. Ovo je prvi put da se električni turbo punjač koristi u serijskom vozilu. Tehnologija dolazi iz Formule 1. Sustav u modelu SL 43 izravni je derivat razvoja koji Mercedes-AMG Petronas F1 tim uspješno koristi dugi niz godina u vrhunskoj klasi motosporta. Novi oblik turbo punjenja jamči posebno spontan odziv na gas u cijelom rasponu okretaja, nudeći tako još dinamičnije iskustvo vožnje uz istovremeno povećanje učinkovitosti. Turbopunjač se pokreće putem 48-voltnog električnog sustava, koji također napaja i remenski pokretač-generator (RSG). Kao rezultat toga, Mercedes-AMG SL 43 razvija snagu od 280 kW (381 KS) i maksimalni okretni moment od 480 Nm, plus dodatno kratkoročno pojačanje od 10 kW (14 KS) iz RSG-a, u određenim situacijama. Novi ulazni model u obitelji SL također blista opsežnom standardnom opremom. Osim toga, brojne opcije koje povećavaju udobnost i sigurnost nude širok raspon mogućnosti za individualizaciju.
U 70 godina svoje razvojne povijesti, SL je doživio transformaciju iz rasnog trkaćeg automobila u luksuzni sportski automobil s otvorenim krovom – i dugo je uživao u statusu legende, i to ne samo radi toga. Novi Mercedes-AMG SL sada označava još jednu prekretnicu u povijesti modela. Kombinira izrazitu sportsku snagu originalnog SL-a s jedinstvenim luksuzom i tehnološkom izvrsnošću modernih Mercedes-AMG modela. Kao novi ulazni model u seriji, SL 43 je posebno dobar primjer za to. To je prvo serijsko proizvedeno vozilo na svijetu koje ima električni turbopunjač. Ova tehnologija dolazi izravno iz Formule 1™ i rješava kompromis između malog kompresora s brzim odzivom koji unatoč tome postiže relativno nisku vršnu snagu i velikog kompresora s velikom vršnom snagom koji reagira odgođeno. Svojim inovativnim konceptom motora, novi ulazni model roadstera s 2+2 sjedala više je usmjeren na kupce koji su posebno upućeni u tehnologiju. S kombinacijom relativno laganog četverocilindričnog motora na prednjoj osovini i pogona na stražnje kotače, SL 43 također pokazuje izrazito dinamične vozne karakteristike.
“U svojoj dugoj povijesti, SL je u više navrata postavljao tehnološke prekretnice. Na primjer, dok je legendarni 300 SL Gullwing 1954. bio prvi serijski proizveden putnički automobil na svijetu s izravnim ubrizgavanjem benzina, novi Mercedes-AMG SL 43 sada je prvo serijski proizvedeno vozilo s električnim turbopunjačem. Uz ovu tehnologiju, SL također ima izvanredan raspon performansi u svojoj osnovnoj verziji. To znači da naš naizgled najmanji SL kombinira tipične AMG performanse s luksuzom i udobnošću na apsolutno vrhunskoj razini. Štoviše, s ovim inovativnim motorom nedvojbeno smo privlačni i široj klijenteli”, kaže Philipp Schiemer, predsjednik Uprave Mercedes-AMG GmbH.
“Električni turbopunjač fascinantan je primjer opsežnog prijenosa tehnologije između Formule 1 i razvoja serijskih vozila. U implementaciji ovoga rješenja, u kombinaciji s našim snažnim četverocilindričnim M139, također smo mogli iskoristiti ogromno, bogato iskustvo naših kolega iz Mercedes-AMG High Performance Powertrains. Ova tehnologija povećava agilnost, a time i zabavu u vožnji, te istovremeno poboljšava učinkovitost pogonskog sustava. Slijedimo ambiciozne ciljeve s pogledom na našu elektrificiranu budućnost. Inovativne komponente kao što je električni turbopunjač pomaže nam u tome”, kaže Jochen Hermann, glavni tehnički direktor Mercedes-AMG GmbH.
>Električni turbopunjač poboljšava odziv motora
Princip rada električnog turbopunjača temelji se na istoj tehnologiji koju koristi Mercedes-AMG Petronas F1 tim. Električni motor promjera oko četiri centimetra integriran je izravno na osovinu turbopunjača između rotora turbine na ispušnoj strani i rotora kompresora na usisnoj strani. Elektronički kontroliran, izravno pokreće osovinu turbopunjača i tako ubrzava kotač kompresora prije nego što ga struja ispušnih plinova počne pokretati na uobičajen način.
To značajno poboljšava trenutnu reakciju iz praznog hoda i u cijelom rasponu broja okretaja motora. Motor s unutarnjim izgaranjem još spontanije reagira na pritisak papučice gasa, dok je cjelokupno iskustvo vožnje dinamičnije. Osim toga, elektrifikacija turbopunjača omogućuje veći okretni moment pri niskim okretajima. To također povećava agilnost i optimizira ubrzanje s mjesta. Čak i kada vozač makne nogu s papučice gasa ili pritisne kočnicu, tehnologija električnog turbopunjača u stanju je održavati tlak prednabijanja u svakom trenutku. To osigurava kontinuirani, trenutni odgovor.
Turbopunjač, koji se napaja putem 48-voltnog električnog sustava, radi pri brzinama do 170.000 o/min, što omogućuje vrlo visok protok zraka. Turbopunjač, elektromotor i energetska elektronika spojeni su na rashladni krug motora s unutarnjim izgaranjem kako bi u svakom trenutku stvorili optimalno temperaturno okruženje. U kombinaciji s interno nazvanim M139, dvolitrenim rednim četverocilindričnim motorom, inovativna tehnologija u SL 43 proizvodi nazivnu snagu od 280 kW (381 KS) pri 6750 o/min. Maksimalni okretni moment od 480 Nm dostupan je između 3250 o/min i 5000 o/min. Ovisno o situaciji, sustav također jamči dodatno pojačanje od 10 kW (14 KS) putem remenskog pokretača-generatora (RSG).
Druga generacija RSG također funkcionira kao blagi hibrid u 48-voltnom električnom sustavu, koji osim privremenog povećanja snage omogućuje funkcije kao što su kotrljanje i povrat energije za maksimalnu učinkovitost. Istodobno, 48-voltna tehnologija također povećava udobnost, jer su prijelazi između start-stop funkcije i funkcije kotrljanja gotovo neprimjetni.
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G mjenjač sa mokrom spojkom za kretanje iz mjesta i pogonom na stražnje kotače Četverocilindrični motor poznat kao M139, koji se dugo koristi u Mercedes-AMG kompaktnim modelima bez električnog ispušnog turbo punjača, u modelu SL43 postavljen je uzdužno. U osnovnom modelu u seriji SL, koji uvijek ima stražnji pogon, po prvi puta je u kombinaciji s AMG SPEEDSHIFT MCT 9G mjenjačem (MCT = Multi-Clutch Transmission). Mokro kvačilo za kretanje iz mjesta zamjenjuje pretvarač zakretnog momenta. Smanjuje težinu i, zahvaljujući nižoj inerciji, optimizira odgovor na pritisak papučice gasa, osobito tijekom trzaja i promjena opterećenja. Pomno kalibrirani softver osigurava iznimno kratko vrijeme prijenosa, kao i brzo višestruko prebacivanje u nižu brzinu, ako je to potrebno. Osim toga, funkcija među-gasa u načinima vožnje “Sport” i “Sport+” pruža posebno emocionalno iskustvo mijenjanja stupnjeva prijenosa. Tu je i funkcija RACE START, koja osigurava optimalno ubrzanje s mjesta.
Vozne performanse su na razini: iz mjesta, SL 43 po potrebi ubrzava do 100 km/h za samo 4,9 sekundi, a najveća brzina je 275 km/h. Uz performanse koje nudi, ulazni model serije također se odlikuje relativno niskom potrošnjom i emisijama.
Arhitektura Roadstera s aluminijskom kompozitnom strukturom za tipične AMG performanse
Novi SL serije R232 temelji se na potpuno novoj arhitekturi vozila koju je razvio Mercedes-AMG. Novi dimenzionalni koncept omogućuje konfiguraciju sjedala 2+2, po prvi put od 1989. (Mercedes SL model serije R129). To novi SL čini još svestranijim. Stražnja sjedala povećavaju dnevnu praktičnost i nude prostor za osobe do 1,50 metara visine (do 1,35 metara s dječjom sjedalicom). Ako dodatno sjedalo nije potrebno, mrežica iza stražnjih sjedala može zaštititi putnike na prednjim sjedalima od propuha. Ili se drugi red sjedala može koristiti kao dodatni prostor za odlaganje i u njega se može smjestiti, na primjer, torba za golf.
Napravljena od laganog aluminijskog kompozita, šasija se sastoji od aluminijskog prostornog okvira sa samonosivom strukturom. Dizajn jamči maksimalnu krutost i stoga je savršena osnova za preciznu dinamiku vožnje, visoku udobnost, optimalno pakiranje i sportske proporcije karoserije. Cilj arhitekture karoserije je ostvariti tipične AMG performanse vožnje s naglaskom na bočnu i uzdužnu dinamiku, dok u isto vrijeme ispunjava visoke standarde udobnosti i sigurnosti.
U novom SL-u, inteligentna mješavina materijala omogućuje najveću moguću krutost uz malu težinu. Upotrijebljeni materijali uključuju aluminij, magnezij, kompozitna vlakna i čelik, od kojih je, na primjer, izrađen okvir vjetrobranskog stakla. On služi kao zaštita kod prevrtanja u kombinaciji sa sustavom roll bara iza stražnjih sjedala, koji se pojavljuje brzinom munje kada je to potrebno.
U odnosu na prethodnu seriju modela, torzijska krutost strukture karoserije povećana je za 18 posto. Poprečna krutost je 50 posto veća od već izvanredne vrijednosti AMG GT Roadstera. Uzdužna krutost veća je za 40 posto. Težina ljuske karoserije je samo oko 270 kilograma. Zajedno s niskim težištem, sustavna lagana konstrukcija osigurava optimalnu dinamiku vožnje.
Ulazni model sa suptilnim značajkama vanjskog dizajna
Vanjski dizajn SL 43 razlikuje se u pojedinim detaljima od dva modela s osam cilindara. Na primjer, ima diferencirane prednje i stražnje odbojnike kao i okrugle umjesto kvadratne dvostruke ispušne cijevi. Definirajuće značajke dizajna karoserije SL uključuju dug međuosovinski razmak, kratke prevjese, dug poklopac motora, putnički prostor smješten straga sa strmo nagnutim vjetrobranom i moćan stražnji kraj. To rezultira tipičnim SL proporcijama. Oni daju roadsteru moćan, dinamičan izgled – zajedno s voluminoznim modeliranim lukovima kotača i velikim naplatcima od lake legure koji su u ravnini s vanjskom površinom. SL 43 serijski dolazi na 19-inčnim naplatcima od lake legure. Osim toga, isti raspon kao i za modele s osam cilindara dostupan je kao opcija: aerodinamički optimizirani kotači od lake legure promjera 20 ili 21 inča koji smanjuju otpor zraka zbog niske turbulencije zraka. Posebno sofisticirani su 20-inčni kotači s plastičnim aero prstenovima koji dodatnu smanjuju težinu.
Mekani krov od tkanine za manju težinu i niže težište
Atletska figura novog SL-a također je uvjetovala odluku za električni mekani krov umjesto prethodnog metalnog vario krova. Smanjenje mase od 21 kilogram i rezultirajuće niže težište pozitivno utječu na dinamiku vožnje i upravljivost. Z-preklop štedi prostor i težinu te omogućuje izostavljanje uobičajenog poklopca pretinca s mekim krovom. Prednji luk osigurava da otvoreni mekani krov bude ravan s karoserijom u svom konačnom položaju. Istodobno, inženjeri su bili suočeni sa zadatkom održavanja visoke podpbnosti za svakodnevnu upotrebu i uzorno niske buke. Troslojni dizajn sastoji se od čvrsto rastegnute vanjske školjke, precizno dovršene krovne obloge i akustične prostirke izrađene od visokokvalitetnog 450 g/m² PES flisa umetnutog između ovih slojeva.
Otvaranje i zatvaranje traje samo 15-ak sekundi i moguće je do brzine od 60 km/h. Mekanim krovom se upravlja pomoću prekidača na središnjoj konzoli ili multimedijskog zaslona osjetljivog na dodir, na kojem animacija pokazuje kako proces napreduje.
Interijer s “hiperanalognim” kokpitom i standardnim luksuznim sjedalima
Unutrašnjost Mercedes-AMG SL 43 također sadrži uzbudljivu kombinaciju analogne geometrije i digitalnog svijeta – poznatog kao “hiperanalog”. To je primjer potpuno digitalne ploče instrumenata koja je integrirana u trodimenzionalni vizir. Standardni MBUX infotainment sustav nudi izbor između nekoliko specifičnih stilova prikaza i različitih načina rada. Simetrična instrumentna ploča dizajnirana je kao snažno krilo i jasno je strukturirana u gornji i donji dio. Vrhunac su četiri pocinčane turbinske mlaznice. Njihove se površine spajaju s instrumentnom pločom u obliku moćnih kupola. Donji dio ploče s instrumentima fluidno se razvija od središnje konzole, neprimjetno povezujući dva elementa.
Unatoč simetriji, dizajn kokpita stvara jasan fokus na vozača: LCD zaslon visoke razlučivosti od 12,3 inča na instrument tabli nije dizajniran da bude samostojeći, već je integriran u visokotehnološki vizir koji sprječava refleksije uzrokovane sunčevom svjetlošću . Kako bi se izbjegle uznemirujuće refleksije svjetlosti uzrokovane različitim položajima sunca kada je mekani krov otvoren, nagib zaslona osjetljivog na dodir na središnjoj konzoli također se može električno podesiti od 12 do 32 stupnja.
MBUX (Mercedes-Benz korisničko iskustvo) najnovije generacije je intuitivan za rad i sposoban za učenje. Nudi niz funkcionalnih sadržaja i operativnu strukturu druge generacije MBUX sustava, koji je debitirao u novoj Mercedes-Benz S-Klasi. U SL-u je dodan opsežan sadržaj specifičan za AMG, u pet stilova prikaza. Ekskluzivne stavke izbornika poput “AMG Performance” ili “AMG TRACK PACE” također naglašavaju sportski karakter.
SL 43 standardno je opremljen širokim rasponom električnih i ručno podesivih luksuznih sjedala u kombinaciji umjetne kože i tkanine ARTICO. Presvlake za sjedala od kože, NAPPA kože i NAPPA AMG kože su dostupne kao opcija, kao i AMG sportska sjedala i AMG Performance sjedala sa svojim skulpturalnim dizajnom. Opcijski dostupni presvlake u MANUFAKTUR macchiato bež/titan sivoj ili MANUFAKTUR tartuf smeđoj/crnoj boji osiguravaju posebno ekskluzivan dodir. AMG Performance sjedala također mogu biti presvučena kombinacijom nappa kože i DINAMICA mikrovlakana sa žutim ili crvenim ukrasnim šavovima.
Uz standardnu crnu boju visokog sjaja, ukrasni elementi i središnja konzola također su dostupni u aluminijskoj ili karbonskoj te MANUFAKTUR krom crnoj boji. AMG Performance volan s opcijskim grijačem volana dostupan je u napa koži i napa koži/MICROCUT mikrovlaknima.
Novorazvijena šasija s multi-link prednjom osovinom i inovativnim mjerama lagane konstrukcije
Standardno, SL 43 opremljen je novorazvijenim čeličnim ovjesom AMG RIDE CONTROL s posebno snažnim aluminijskim amortizerima i laganim spiralnim oprugama. Novi SL je prvo serijsko vozilo ikada iz Mercedes-AMG-a koje ima prednju multi link osovinu s pet spona raspoređenih u cijelosti unutar naplatka. Time se značajno poboljšava kinematika. Na stražnjoj osovini je također ovjesom s 5 spona.
Lagane spiralne opruge novi su razvoj: posebno kaljenje omogućilo je smanjenje njihove težine bez smanjenja njihovih performansi. U procesu proizvodnje, opružni jastučić se po prvi put lijepi na oprugu. Ova čvrsta veza sprječava trošenje uzrokovano prljavštinom poput pijeska tijekom životnog vijeka vozila. Opruga ne korodira tijekom životnog ciklusa, pa se maksimalno opterećenje komponente može povećati pri manjoj težini. Time se štedi oko 0,2 kilograma po opruzi.
Još jedna mjera lagane konstrukcije odnosi se na torzijske stabilizatore na prednjoj i stražnjoj osovini SL-a 43. Zahvaljujući promjenjivoj debljini stijenke, njihova se težina može smanjiti. Maksimalna debljina stijenke sada se koristi samo tamo gdje je potrebna zbog maksimalnog opterećenja, u ovom slučaju u području gumenih nosača.
Najnovija generacija AMG prilagodljivog prigušenja dostupna je kao opcija za SL 43. Upravljačka jedinica ovjesa koristi analizu podataka – uključujući senzore ubrzanja i hoda kotača – kako bi prilagodila silu prigušenja za svaki kotač u nekoliko milisekundi I time se prilagodila situaciji. Vozač može unaprijed odabrati osnovne postavke putem načina vožnje AMG DYNAMIC SELECT: pritiskom na gumb, karakteristike upravljanja se mijenjaju, na primjer, od pune dinamike u načinu “Sport+” do glatkog kotrljanja u “Comfort” postavkama. Osim toga, podešavanje se može provesti i ručno u tri stupnja, neovisno o načinima vožnje, putem namjenske tipke.
AMG kompozitni kočni sustav visokih performansi za kratke puteve kočenja
Novorazvijeni AMG kompozitni kočni sustav visokih performansi jamči izvrsne vrijednosti usporavanja i preciznu kontrolu. Impresionira kratkim putem kočenja, osjetljivom reakcijom i ne manje važno, visokom stabilnošću i izdržljivošću – čak i pod ekstremnim stresom. Funkcije udobnosti uključuju pomoć pri kretanju uzbrdo, kao i pred-priprema i kočenje za sušenje u mokrim uvjetima. Kada je kontakt isključen i vozilo miruje, aktivira se i parkirni položaj “P”. Prilikom pokretanja, električna parkirna kočnica se automatski otpušta.
Kompozitni kočioni diskovi su posebno lagani: dinamika vožnje i ponašanje pri skretanju imaju koristi od smanjene neogibljene mase. Kočioni disk (od lijevanog čelika) i lonac kočionog diska (od aluminija) sada su spojeni posebnim klinovima. Ovakav dizajn štedi prostor koji se koristi za još bolje hlađenje kočnica. Smjerna perforacija je također nova: osim uštede na težini i boljeg odvođenja topline, ovo rješenje postiže bodove bržim odzivom u mokrim uvjetima, kao i boljim čišćenjem pločica nakon kočenja.
Opcijsko upravljanje stražnjom osovinom kombinira agilnost i stabilnost
Mercedes-AMG SL 43 može biti opremljen aktivnim upravljanjem stražnjom osovinom (HAL) kao opcijom. Ovisno o brzini, stražnji kotači se usmjeravaju ili u suprotnom smjeru (do 100 km/h) ili u istom smjeru (iznad 100 km/h) kao i prednji kotači. Sustav tako omogućuje agilne i stabilne vozne karakteristike. Omjer upravljanja prednjim kotačima je izravniji, što olakšava upravljanje vozilom do krajnjih granica uz manje napora.
Šest načina vožnje i AMG DYNAMICS: od udobnog do dinamičnog
Pet AMG DYNAMIC SELECT načina vožnje “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport +” i “Individual”, kao i “RACE” način rada uključeni su u opcijski AMG DYNAMIC PLUS paket, omogućuju širok raspon karakteristike vozila od udobnog do dinamičnog. Različiti načini vožnje nude individualno iskustvo vožnje, precizno prilagođeno različitim uvjetima vožnje. Kao značajka AMG DYNAMIC SELECT načina vožnje, SL modeli također imaju AMG DYNAMICS. Ova integrirana kontrola dinamike vozila proširuje stabilizacijske funkcije ESP®-a intervencijama koje poboljšavaju agilnost u karakteristikama upravljanja i u dodatnim funkcijama ESP®-a. Na primjer, u brzim zavojima, kratka intervencija kočenja na unutarnjem stražnjem kotaču stvara definirani moment zakretanja oko okomite osi za brzo i precizno skretanje.
SL program opreme: velika raznolikost za individualni izgled
S detaljima svoje opsežne standardne opreme, kao i brojnim dodatnim dostupnim opcijama, Mercedes-AMG SL 43 nudi širok spektar individualizacije za širok raspon želja kupaca – od sportskih i dinamičnih do luksuzno elegantnih. To uključuje dvanaest završnih boja, uključujući dvije ekskluzivne SL boje – hiper plava metalik i MANUFAKTUR monza siva magno, tri varijante boja krova i nekoliko novih dizajna kotača.
Dostupna su tri paketa vanjskog dizajna koji dodatno izoštravaju izgled i čine ga elegantnijim ili dinamičnijim.
- AMG Exterior Chrome paket sadrži elegantne kromirane naglaske visokog sjaja na prednjoj pregači, obrubima bočnih pragova i straga.
- U noćnom paketu AMG odabrani vanjski elementi su dovršeni u crnoj boji visokog sjaja, kao što su prednji razdjelnik, obloge bočnih pragova, poklopci retrovizora i ukrasni element u stražnjem difuzoru. Tome treba dodati i zatamnjene ukrase ispušne cijevi. Ovisno o odabranoj završnoj obradi, to rezultira upečatljivim kontrastima ili tekućim prijelazima.
- AMG Night Package II uključuje dodatne elemente u crnoj boji visokog sjaja, uključujući rešetku hladnjaka, tipografiju i Mercedes zvijezdu straga.
- Uz AMG Exterior Carbon Package, lagane komponente izrađene od karbonskih vlakana dočaravaju povijest moto sporta SL-a. Dijelovi od karbona uključuju prednji razdjelnik i navlake na prednjem braniku, kao i ukrasnu letvicu u ukrasima bočnih dijelova. Nadalje, tu su obloge ispušne cijevi u crnoj boji visokog sjaja i ukrasne trake u difuzoru u karbonskoj ili crnoj boji visokog sjaja.
AMG DYNAMIC PLUS paket za maksimalan užitak u vožnji
Paket AMG DYNAMIC PLUS, koji kombinira brojne komponente visokih performansi, opcijski je dostupan za SL 43:
- Dynamic AMG nosači motora povezuju motor čvršće ili fleksibilnije s karoserijom, ovisno o situaciji u vožnji. U svakoj situaciji vožnje to rezultira najboljom mogućom ravnotežom između vozne dinamike i udobnosti.
- Elektronički kontrolirani stražnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem AMG raspodjeljuje potrebnu snagu na kotače još brže i preciznije tijekom dinamičnog skretanja i snažnog ubrzanja, čime jamči maksimalnu vuču.
- Način vožnje “RACE” donosi performanse na trkaćoj stazi pritiskom na gumb s još spontanijim odazivom motora i izravnijom karakteristikom papučice gasa. Može se odabrati kao dodatni način vožnje putem AMG tipki na upravljaču.
- Spuštanje za deset milimetara dodatno stabilizira vozilo.
- Žuto obojene AMG kočione čeljusti vizualno naglašavaju povećani potencijal dinamike vožnje.
Sustavi pomoći u vožnji i MBUX: inteligentni pomagači u pozadini
Uz pomoć brojnih senzora, kamera i radara, sustavi pomoći u vožnji, od kojih su neki opcijski, prate promet i okolinu novog SL 43. Ako je potrebno, inteligentni pomagači mogu intervenirati brzinom munje. Kao i u sadašnjim generacijama Mercedesa C-Klase i S-Klase, vozač je podržan s nekoliko novih i poboljšanih sustava. To se ističe u svakodnevnim situacijama, na primjer pomažući pri prilagodbi brzine, kontroli udaljenosti, upravljanju i promjenama traka. To olakšava reakciju na eventualne sudare. Rad sustava vizualiziran je novim konceptom zaslona u instrument tabli.
Novi pomoćni zaslon u instrument tabli jasno i transparentno prikazuje kako sustavi pomoći u vožnji rade na cijelom zaslonu. Vozač tamo može vidjeti svoj automobil, trake, oznake traka i druge sudionike u prometu kao što su automobili, kamioni i dvokotači na apstraktan 3D način. Status sustava i rad asistenata vizualizirani su u ovom prikazu okoline. Novi, animirani zaslon pomoći temelji se na 3D sceni generiranoj u stvarnom vremenu. Ovaj dinamičan, visokokvalitetan prikaz čini rad sustava pomoći u vožnji transparentnim kao iskustvo vožnje proširene stvarnosti.
Mercedes-AMG SL 43 – tehnički podaci
Motor |
|||
Broj cilindara/smještaj |
4/redni |
||
Zapremina |
ccm |
1991 |
|
Najveća snaga |
kW/hp |
280/381 |
|
pri brzini vrtnje |
o/min |
6750 |
|
Dodatna snaga (Boost) |
kW/hp |
10/14 |
|
Nazivni okretni moment |
Nm |
480 |
|
pri brzini vrtnje |
o/min |
3250-5000 |
|
Kompresija |
10.0 |
||
Priprema smjese |
kombinirano izravno ubrizgavanje benzina i ubrizgavanje u usisnu granu, turbo punjenje pomoću električno potpomognutog turbo punjača |
||
Prijenos snage |
|||
Pogonski sustav |
Stražnji pogon |
||
Mjenjač |
AMG SPEEDSHIFT MCT 9G (automatski mjenjač s mokrom višeslojnom lamelastom spojkom za kretanje) |
||
Prijenosni odnosi |
|||
1/2/3/4/5/6/7/8/9 brzina |
5.35/3.24/2.25/1.64/1.21/1.00/0.87/0.72/0.60 |
||
Unatrag |
4.80 |
||
Šasija |
|||
Prednja osovina |
AMG RIDE CONTROL ovjes s aluminijskim ramenima, anti-squat i anti-dive geometrija, olakšane opruge i stabilizator |
||
Stražnja osovina |
AMG RIDE CONTROL ovjes s aluminijskim ramenima, anti-squat i anti-dive geometrija, olakšane opruge i stabilizator |
||
Kočioni sustav |
Hidraulični dvokružni suustav; 390 mm kompozitni diskovi sprijeda, hlađeni i perforirani, 6-klipne čeljusti; 360 mm kompozitni diskovi straga, hlađeni i perforirani, 1-klipne aluminijske plivajuće čeljusti; električna parkirna kočnica ABS, Brake Assist, 3-stupanjski ESP® |
||
Upravljanje |
Elektromehanički servo upravljač ovisan o brzini, zupčasta letva, promjenjivi omjer (12.8:1 u središnjem položaju) i promjenjiva razina podrške upravljanju |
||
Naplatci |
sprijeda: 9.5 J x 19; straga: 11 J x 19 |
||
Gume |
sprijeda: 255/45 ZR 19; straga: 285/40 ZR 19 |
||
Dimenzije i masa |
|||
Međuosni razmak |
mm |
2700 |
|
Trag sprijeda/straga |
mm |
1665/1629 |
|
Duljina/visina/širina |
mm |
4705/1359/1915 |
|
Krug okretanja |
m |
12.84 |
|
Prtljažnik |
l |
213-240 |
|
Masa praznog vozila u skladu s EC |
kg |
1810 |
|
Nosivost |
kg |
335 |
|
Zapremina spremnika/od čega pričuva |
l |
70/10 |
|
Performanse, potrošnja, emisije |
|||
Ubrzanje 0-100 km/h |
sek. |
4.9 |
|
Najveća brzina |
km/h |
275 (elektronski ograničena) |
|
Kombinirana potrošnja, WLTP |
l/100 km |
9.4-8.9 |
|
Kombinirana CO2 emisija, WLTP |
g/km |
214-201 |
Foto: Mercedes-Benz Group