IZAZOV ZA LJETO 2022.

Mercedes-AMG SL 63 4Matic+, simfonija užitka s 585 KS, samo je letjeti ljepše

Mercedes-AMG SL 63 4Matic+ s biturbobenzincem 4.0 V8, kojem krila daje okretni moment od 800 Nm, s pogonom 4×4 i 9-stupanjskim automatskim mjenjačem stotku hvata za 3,6 s i može potegnuti 315 km/h

Priča o slavnom sportskom modelu SL, Mercedes-Benz SL, počinje 1952., kad je stigao rasni sportski model Mercedes-Benz 300 SL (W 194), rasni trkaći sportski automobil, koji će ostati upamćen po sjajnom uspjehu. Pet utrka – četiri pobjede: Mille Miglia, 24 sata Le Mansa, utrke sportskih automobila u Bernu i na stazi Nürburgring, kao i Carrera Panamericana upisane su u dnevnik prve generacije SL izvedbe.

Druga važna karika uspjeha bio je Mercedes-Benz 300 SL Roadster iz 1954., jedan od najnaprednijih automobila ikada (počelo je njegovom osnovnom coupe izvedenicom, Gullwing). Posljednja iteracija je Mercedes-AMG SL 63 4Matic+, Top Gun verzija novog SL modela iz Stuttgarta, u verziji Mercedes-AMG.

Riznica tehnoloških noviteta, koja pomalo pliva kontra novih trendova, jer dvotonskom masom (osnovni 1970 kg), pogonom 4×4 i automatskim mjenjačem, a nadasve “toplinskom energanom” od 585 KS i 800 Nm pod haubom, pa i dimenzijama za ultrasportski model 2+2 (4705 x 1915 x 1353 mm) ne može biti štedljiv – prosjek potrošnje benzina 12,7 do 11,8 l na 100 km (kod oštre vožnje i više od 15).

Štednja i ekologija?! Pa to je više politika, što potvrđuje i ovaj model, koji SL vraća klasici s električno sklopivi mekani krov, nudi “tisuću ljetnih užitaka” uz ubrzanje do stotke za 3,6 s i najveću brzinu od 315 km/h. Pokazalo se kako je dobro što u Stuttgartu nisu slušali “ekologiste” da SL dobije četverocilindarsku turbobenzinsku verziju 2.0 u plug-in-hibridnoj verziji. Sirova snaga u hi-tech verziji je pravo rješenje…

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj