JAK ADUT IZ STUTTGARTA

Mercedes-Benz C-klasa (2021.): Babaroga za Audi A4 i BMW Serije 3, tečaj visoke tehnologije

Mercedes-Benz C-klasa (W206) produžen je s 467 na 475 cm, proširen sa 181  na 182 cm i snižen sa 144 na 142 cm. Rekordno nizak koeficijent otpora zraka (0,24) melem je za performanse i potrošnju…

Donedavno aktualni Mercedes-Benz C-klasa četvrte generacije W205, predstavljen 2014.  i redizajniran 2018. te je upravo predstavljen novi, formalno, pete generacije (W206), hit premium srednje klase, koji upravo stiže na tržište.

Kako oznaka govori bit će to stvarno model šeste generacije, jer je prvi model u seriji, W201, kojega su zvali Baby-Benz, imao oznaku Mercedes-Benz 190.

Novi će model biti stilska evolucija dosadašnjeg modela, kako njegovi vlasnici sljedeće godine, kad se pojavi W206 imati dojam da je njihov ‘metalni ljubimac’ preko noći ostario.

Novi model bio komforniji i aerodinamičniji, dužina je s 467 povećana na 475 cm, širina sa 181 biti povećana na 182 cm, a visina smanjena sa 144 na 142 cm. Ostvaruje će se rekordno nizak koeficijent otpora zraka od 0,24, što je melem za performanse i smanjiti potrošnju…

Međuosni razmak je povećan s 284 cm na 286,5 cm, što pokazuje da je upotrebljena nova platforma, ali s povećanim udjelom čelika visoke (HTS) i ultravisoke (UHTS) čvrstoće bit će povećan na rekordnih 58 posto.

To će omogućiti smanjenja mase od 55 kg, uz povećanje čvrstoće karoserije za 20 posto. Karavanska verzija T-model povećava prtljažnik na 490 do 1510 litara, što nije rekordno, ali e zanimljivo.

U pogonskoj paleti bit će isključivo 4-cilindarski turbo motori 2.0 s direktnim ubrizgavanjem, benzinac (M 264) i dizelaš (OM 654), koji potpuno mijenja, inače izvrsnog Renault-Nissanovog 1.6. Snage će biti od 150 do 510 KS.

Zanimljivo, Top Gun model Mercedes-AMG C 63, umjesto 4.0 V8 imat će 2.0 biturbo, koji je u dosadašnjem AMG A 45 razvijao 421 KS, s elektromotorom će biti boostan na 510 KS i 700 Nm. Bit će to razmjerno štedljiva “limuzinska ‘raketa”.

‘Zaslugom’ korona-kriza, cijene će, usprkos značajnim poboljšanjima ostati na sadašnjoj razini te će osnovni C 180 (u Njemačkoj) startati s 35.000 eura.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin