Mercedes-Maybach S-klasa (Z 223), luksuzni apartmani dobili su konkurenciju

Upravo je odražana premijera nove Mercedes-Maybach S-klase…

Od kada je Maybach lansiran na tržište 2015., kao model koji dobrim djelom dijeli formu S-klase, širom svijeta isporučeno je oko 60.000 primjeraka Mercedes-Maybach S-klase. U 2019. godini, s oko 12.000 primjeraka, prodano je više automobila Mercedes-Maybach S-klase nego ikad prije. Stopa rasta u Kini bila je dvoznamenkasta. Uz Kinu, glavna su prodajna tržišta posljednjih godina Rusija, Južna Koreja, SAD i Njemačka.

Stoga, nova Mercedes-Maybach S-klasa, kodne oznake Z 223, trebala bi nastaviti ovu priču o uspjehu. Kombinira savršenstvo i visokotehnološka rješenja s ekskluzivnošću i tradicijom Maybacha. Čak 18 cm duži međuosovinski razmak u usporedbi s Lang verzijom Mercedes-Benz S-klase u potpunosti donosi jednu novu razinu prestiža i moći na cesti. Dakle, Maybachje dug čak 5469 mm. Zahvaljujući standardnim sjedištima Executive i paketu Chauffeur, stražnji dio postaje ugodno radno mjesto ili još bolje mjesto za relaksaciju. Dopunjuju se ekskluzivnim detaljima poput velikih površina ukrasa na stražnjem dijelu prednjih sjedala i između dva stražnja putnika. Na brojnim tržištima prodaja Mercedes-Maybach S-klase započet će prije kraja ove godine. U Europi će to biti tek u proljeće 2021.

Interijer Mercedes-Maybach S-klase temelji se na potpuno novom dizajnu interijera Mercedes-Benz S-klase. Maybach inačica ponudit će do 5 zaslona. Standardno je uključen 12,8-inčni OLED središnji zaslon kao visokotehnološki kontrolni centar. 12,3-inčni 3D zaslon vozača s trodimenzionalnim prikazom ostalih sudionika u prometu i izraženim efektima dubine i sjene dostupan je u opciji.

S druge strane, vanjski izgled zadržava prepoznatljive detalje. Prije svega s dvobojnim kombinacijama. Na zahtjev, ekskluzivni izgled Mercedes-Maybach S-klase može se poboljšati dvobojnom završnom bojom s razdjelnom linijom. To se primjenjuje ručno prema najvišim kriterijima kvalitete. Može proći i do tjedan dana prije nego što se vozilo vrati u redoviti proizvodni postupak iz prilagođene lakirnice.

Kada je riječ o pogonskom djelu, novi Maybach za sad će zadržati poznati pogonski dio aktualnih verzija S-klasa. Naravno, pričamo o benzinskim motorima samo. No, opcija s V12 motorom i dalje je akutalna. No, neće svi kontinenti imati iste motore na izbor…

Maybach S 580 4Mativ vozit će uz V8 sklop od 496 KS, dok bi verzija Maybach S 680 4 Matic zaista mogla postati kraljevska uz slovo i brojku – V12.

Dizajnom su se Nijemci najviše prilagodili Kinezima, ne sumnajmo da će tamo i biti najveća potražnja ove krstarice…

foto: Daimler


Komentari

loading...