Nissan Qashqai (2021.) oduševio wow stilom i blagohibridnim pogonom, zbogom dizelašima

Nissan Qashqai treće edicije tehnološki je srodnik modela Renaulta Kadjar, dizajniran je atraktivnije i tehnološki naprednije, a pokreće se turbobenzinskim motorima 1.33 s električnom potporom… 

Nissan Qashqai, japanski kompaktni SUV je nakon predstavljanja, krajem 2006., brzinom svjetlosti postao tržišni hit. Ponudio je uvjerljivu poluterensku izvedbu, dobar komfor, solidne performanse i visoku sigurnost, po povoljnoj cijeni. Jednostavno je, pogođen, pa je ubrzo stigla i produžena verzija +2, sa sedam sjedala.

Model druge generacije stigao je 2013. i ponovo došao u fokus javnosti, premda je konkurencija u klasi kompaktnih SUV modela znatno ojačao. Nissan Qashqai treće edicije tehnološki je srodnik modela Renaulta Kadjar, dizajniran je atraktivnije i tehnološki naprednije, a pokreće se turbobenzinskim motorima 1.33 s električnom potporom.

Novi model iz alijanse Renault-Nissan-Qashqai napravljen je na modularnoj koncernskoj platformi CMF / C, koju koristi Renault Kadjar, a uskoro će, njegova za broj veća izvedenica Nissan X-Trail. Model nove generacije je atraktivniji, dizajnerski pogođen. Koeficijent otpora zraka smanjen je s 0,31 na 0,29, što je prvi poticaj za smanjenje potrošnje goriva.

Dužina je povećana na 4429 (+35), širina na 1838 (+32), a visina na 1620 (+25), a povećan komfor pokazuje i međuosni razmak povećan na 2664 (+20) mm. U Renault-Nissan-Mitsubishi alijansi su sve misli i molitve stavili na turbobenzinski motor obujma 1.33, kojeg proizvode u suradnji s Daimlerom, odnosno Mercedes-Benzom.

Oplemenjen je blago-hibridnom 12V potporom, s remenskim Start-stop sustavom, te razvija 140 i 158 KS. Osnovna verzija je samo s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem, a snažnija, pored ručnog šaltunga u opciji ima kontinuirani automatski mjenjač (CVT) i pogon 4×4.

Nissan Qashqai se na tržištu očekuje u lipnju, a cijena osnovne verzije bi trebala biti 179.000 kn.

Komentari