MONOVOLUMENI JOŠ POSTOJE

Nissan Serena (2023.): hibridni kombi s osam sjedala, protuotrov za Volkswagen T7

 

Nissan Serena, japanski kombi dugačak 4,7 metara, s tri reda sjedala pokreće se benzinskim ili hibridnim pogonom, ima vrhunsku funkcionalnost i mogućnost poluautonomne vožnje

Jednovolumeni nisu najuzbudljiviji automobili na svijetu, ali nijedan drugi oblik karoserije ne može se mjeriti s razinom praktičnosti koju nudi kutijasto i uspravno vozilo. U svijetu koji je opsjednut SUV vozilima, Nissan inzistira na tome da još uvijek ima mjesta za poštene obiteljske modele, pa stoga i već kultni jednovolumenski model, Nissan Serena šeste generacije.

Ova serija modela prvi je put predstavljen ranih 1990-ih, otada se predstavlja kao sofisticirani monovolumen s najnovijom tehnologijom i još prostranijom kabinom u koju može stati osam osoba. Oblikovana poput pravokutnika na kotačima, kako bi se maksimalno povećao prostor u unutrašnjosti, Serena 2023. ima suvremenu prednju masku s prednjim svjetlima koja se stapaju s velikom rešetkom. Nissan kaže da je postavio najšire vjetrobransko staklo u segmentu kako bi poboljšao vidljivost prema van, a ni bočna ne zaostaju u masivnosti.

Klizna vrata na suvozačevoj strani otvaraju se automatski. Vozač dobiva dodatnih 120 mm prostora za noge u usporedbi s odlazećim monovolumenom unutar kabine s novom formom mjenjača. Roditelji s puno djece bit će sretni kada čuju da su vodonepropusne presvlake sjedala u serijskoj opremi, kao i mnoštvo USB priključaka i Wi-Fi za nadopunjavanje prijenosnih medijskih uređaja kako bi ih zauzeli tijekom dugih putovanja. Svi putnici imaju vlastite kontrole klima uređaja, s funkcijom prethodnog hlađenja klima uređaja.

Ovisno o razini opreme, Nissan Serena duga je 4690 mm ili 4765 mm i široka 1695 mm ili 1715 mm. Visina također ovisi o varijanti jer neki iznose 1870 mm dok drugi mjere 1885 mm ili 1895 mm. Što se tiče međuosovinskog razmaka, on iznosi 3.135 mm ili 3.145 mm. Ovisno o specifikaciji, težina varira od 2.110 do 2.235 kilograma. U osnovnoj konfiguraciji je atmosferski benzinac 2.0 snage 150 KS i okretnog momenta 200 Nm, s prednjim ili 4×4 pogonom i automatskim kontinuiranim mjenjačem CVT. Tu je i hibridni model e-Power (samo 2WD) s novim i tišim benzincem 1.4 koji proizvodi 98 KS i 123 Nm.

U kombinaciji s električnim motorom, ukupna snaga sustava je 163 KS (120 kW) i 315 Nm. Važna značajka je ProPilot 2.0 koji omogućuje vožnju bez ruku u jednoj traci na autocesti pri brzinama od 40 km/h i više za vrhunsku razinu opreme Luxion s e-Powerom. Vodeći model također dobiva ProPilot Park, koji registrira i prepoznaje linije parkirnih mjesta po prvi put na modelu Nissan. U priporemi je i potpuno električna verzija snage 220 kW (300 km) i dosega 480 km.

Nova Nissan Sererna izravno cilja na kupce koji su planirali kupiti popularni njemački transporter Volkswagen T7 Multivan i, objektivno, u mnogim bitnim stavkama nudi više. Cijene počinju od 2.768.700 jena (oko 20.000 dolara) za osnovni plinski model i penju se do 4.798.200 jena (34.700 dolara) za e-Power Luxion. Prva će u prodaju biti Serena s konvencionalnim pogonom ove zime, a hibrid će uslijediti u proljeće 2023.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo