Na papiru, ne postoji ništa lakše nego napraviti najbrži automobil na svijetu. Svake ih se godine pojavi barem deset, ljudi lijepo nacrtaju ili u glini izmodeliraju neki agresivan oblik, napišu neke fantastične brojke i pošalju objavu za tisak
Mediji su uvijek gladni novih superautomobila, pa rado objave te izmaštane brojke, a s vremenom se stvarnost i fantazija izmiješaju, pa više ni ne znamo što jest, a što nije stvarno. Upravo zbog toga valja još više cijeniti ono što se dogodilo 13. rujna 2007., kad je SSC Ultimate Aero TT pojurio 412,28 km/h, nadmašivši Bugatti Veyron i upisavši se u Guinnessovu knjigu rekorda kao najbrži cestovni automobil na svijetu.
To nije jedan od tih izmaštanih superautomobila, nego stvaran automobil, kojeg možete kupiti (premda će serijski primjerci teško premašiti 380 km/h). A napravila ga je mala američka radionica, koja proizvede samo nekoliko automobila godišnje, nadmašivši moćni Volkswagen i projekt u kojeg su utučene milijarde eura.
Iza čitave priče stoji Jerod O. Shelby, koji nije ni u kakvom rodu s mnogo poznatijim Carrollom Shelbyjem. Sudskom nagodbom iz 2012. dogovoreno je da Jerod neće koristiti svoje prezime, nego će ime tvrtke Shelby SuperCars u marketinške svrhe biti rabljeno isključivo pod kraticom SSC.
Ovaj entuzijast iz američke savezne države Washington u mladosti se bavio utrkama kartinga, kasnije proizvodio replike, zaradio određeni imetak patentima u ranoj fazi razvoja korištenja holografskih snimki u medicinske svrhe, a u zadnjih petnaestak godina bavi se snom o superautomobilu.
Riječ je o pravom vozačkom stroju koji u tradicionalnom američkom stilu prezire tehnološku sofisticiranost, odbacujući ABS i kontrolu proklizavanja, a snagu razvija iz nabrijanih V8 motora. 2013. je prestala proizvodnja Aera, a 2014. počinje doba novog modela Tuatara, pred kojim je veliki zadatak: Bugatti je u međuvremenu ljestvicu digao čak na 431.00 km/h.