Prekrasna manifestacija u metropoli sve je popularnija, prepoznali su to i domaći zastupnici pojedinih automobilski brendova
Ludnica na zagrebačkim ulicama tijekom Adventa iz godine u godinu sve je veća. Blagdanska fama u domaćoj metropoli i dalje je prepoznata u svijetu. Tako je primjerice američki CNN smjestio Zagreb u top 17 lokacija koje se moraju posjetiti tijekom blagdana.
Stoga je opravdana radoznalost ekipe DriveTeam.hr, koja je i ove godine prošetala centrom i ‘snimila’ situaciju. Iako bi svi pomislili kako su otišli u lov na ponudu kobasica i kuhanog vina, oni su ipak u fokusu imali nešto drugo…
Njihova, ali i naša radoznalost ide prema izložbenim štandovima domaćih zastupnika pojedinih automobilski marki, koji su se odlučili na ovaj tip marketinga.
Na Zrinjevcu, možda i najposebnijem mjestu u Zagrebu tijekom Adventa, Audi je već na tradicionalnom mjestu za njih izložio modele Q3, a kasnije i Q3 Sportback.
Nastavak puta kroz grad vodio je do Gajeve ulice, gdje se unutar velikog staklenog “štanda” nalazi – novi Mercedes-Benz GLE, koji što zbog svoje veličine, a što zbog same pojave baš krade poglede u tom djelu strogog centra.
Mercedes-Benz izgurao je BMW, koji je prošle godine baš tamo premijerno predstavio – X5. Možemo slobodno reći kako je Mercedes-Benz odigrao najbolje ovu zimu…
Nedaleko od Trga Bana Josipa Jelačića, u ulici Frane Petrića, novost je Toyota. Japanska marka izložila je svoj nedavno redizajnirani CH-R u efektnoj narančastoj boji.
Možemo samo reći, uz našu, ovi proizvođači su uvelike privukli pozornost i kod drugih prolaznika…
Izvor: DriveTeam.hr