Tvrtka Autogen-Gas-Akkumulator-AG osnovana je u Berlinu još 1915., no četiri godine kasnije, nakon što su odlučili kako automobili donose više profita od aparata za zavarivanje i akumulatora, zadržavaju inicijale, a ime mijenjaju u Aktiengesellschaft für Automobilbau…
Automobili su posve konvencionalni (4 cilindra, 16 KS, kasnije 20 KS, stražnji pogon), no razmjerno jeftini i solidni te vrlo brzo postižu tržišni uspjeh. AGA postaje najčešća marka taksija u Berlinu i drugim pruskim gradovima, a nije mrska ni poduzetnicima.
Čak prodaju i licencu švedskoj firmi Thulin, gdje se AGA automobili sklapaju od 1920. do 1924. Tvrtku 1922. kupuje poznati milijunaš Hugo Stinnes i budućnost se čini svjetlom, no kada on umire dvije godine kasnije, počinju problemi. udružuju se s drugim Stinnesovim tvrtkama Dinos i Rabag, no bankrot stiže 1925.
Proizvodnja je ipak obnovljena, no konačna propast slijedi 1929. U desetak godina proizvedeno je oko 15.000 automobila.