Alfa Romeo Giulia (2020.), bolja oprema, čišći motori

Uz turbobenzince 2.0 s 200 i 280 KS te turbodizelaša 2.2 sa 190 i 210 KS, stražnji i 4×4 pogon, paketi su sada Business, Super, Ti (Turismo Internazionale), Sprint Veloce i Veloce Ti…
Alfa Romeo Giulia nove generacije (Tipo 952), koja je predstavljena u lipnju 2015., a na tržište stigla u veljači 2016., kao reinkarnaciju slavnog modela iz 1960-ih, upravo dobiva prvu ‘kuru Botoxa’. Uz blago ‘šminkanje’ i hi-tech infotainment sa 8,8-inčnim ekranom i novim sučeljem Drag & Drop. Novi paketi opreme su Business, Super, Ti (Turismo Internazionale), Sprint Veloce i Veloce Ti. U paleti motora je malo ‘hardverskih’ dorada, glavnina je u ‘peglanju’ parametara i softvera za ispunjenje normi Euro 6d koje stižu u rujnu 2021. Time je i potrošnja goriva snižena za 4 do 6 posto. U pogonskoj paleti, za osnovnu konfiguraciju sa stražnjim pogonom su turbobenzinac 2.0 s 200 KS i turbodizelaš 2.2 sa 190 KS, preko uvjerljivog 8-stupanjskog automatskog mjenjača ZF. Pogon 4×4 je dostupan uz turbobenzinca 2.0 s 290 KS, koji stotku hvata za 5,2 s i turbodizelaša 2.2 s 210 KS. Paralelno s obnovom Giulije, Alfa Romeo, ‘na krilima’ nove alijanse PSA-FCA, koju će voditi upravo John Elkann, talijanski čelnik, unuk legendarnog Giannija Agnellija, slavna marka it Milana će do 2022.proširiti paletu modela, kako bi pokrivanje tržišta, sa sadašnjih 46 posto, povećala na 71 posto…


Komentari

loading...