USPOREDNI TEST AUTOZEITUNG.DE

Audi A6 40 TDI quattro, BMW 520d xDrive, Volvo S90 B5 AWD, pobjednik je…

BMW 520d xDrive! Premda nominalno najslabiji (190 KS), ubrzava bolje nego Audi A6 40 TDI quattro i Volvo S90 B5 AWD, usto je najštedljiviji i pruža najveći vozački užitak. Palac gore za ‘bavarca’…

Izvor: Autozeitung.de

Audi A6 40 TDI quattro, BMW 520d xDrive, Volvo S90 B5 AWD, tri premium limuzine visoke srednje klase, s dvolitrenim turbodizelašima, automatskim mjenjačem i integralnim pogonom 4×4. Izbor je zanimljiv, rezultat usporednog testa (ne)očekivan….

Audi A6 40 TDI quattro, dimenzija 4939 x 1886 x 1457 mm, međuosnog razmaka 2924 mm, pokreće se 4-cilindarskim turbodizelašem obujma 1968  ccm, razvija najveću snagu od 204 KS pri 3750 – 4200/min i najveći okretni moment od 400 Nm pri 1750-3000/min/min. Pomaže mu 12V starter-generator. Snaga se na sve kotače (4×4) prenosi 7-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1840 kg. Do stotke ubrzava za 8,0 s, najveća je brzina 246 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 33,2/33,8 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,9 l/100 km. Osnovna verzija stoji 54.290 eura, testni model 61.970 eura.

BMW 520d xDrive, dimenzija 4963 x 1868 x 1498 mm i međuosnog razmaka 2975 mm pokreće se 4-cilindarskim turbodizelašem obujma 1995 ccm, koji razvija najveću snagu od 190 KS pri 4000/min i najveći okretni moment od 400 Nm pri 1750 – 3500/min. Pomaže mu 48V starter-generator. Snaga se na sve kotače (4×4) prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1793 kg. Do stotke ubrzava za 7,0 s, najveća je brzina 232 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,1/34,1 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,9 l/100 km. Osnovna verzija stoji 55.500 eura, testni model 61.850 eura.

Volvo S90 B5 AWD, dimenzija 4969 x 1890 x 1446 mm i međuosnog razmaka 2941 mm, , pokreće se 4-cilindarskim bi-turbodizelašem obujma 1969 ccm, koji razvija najveću snagu od 235 KS pri 4000/min i najveći okretni moment od 380 Nm pri 1750 – 2250/min. Pomaže mu 48V starter-generator. Snaga se na sve kotače (4×4) prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Izmjerena je masa 1916 kg. Do stotke ubrzava za 8,0 s, najveća je brzina je elektronički ograničena na 180 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 35,0/34,8 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 7,5 l/100 km. Osnovna verzija stoji 58.250 eura, testni model 61.390 eura.

Ovo su ocjene po modelima i kategorijama, a svaka kategorija ima max. 1000 bodova.

Audi A6 40 TDI quattro, BMW 520d xDrive, Volvo S90 B5 AWD

Karoserija: 667, 695, 673
Vozni komfor: 774, 800, 746
Motor/Mjenjač: 709, 712, 651
Vozna dinamika: 761, 729, 718
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2911, 2936, 2788
Troškovi/Ekologija: 302, 298, 299
Konačna ocjena: 3213, 3234, 3087
Poredak: 2,1,3

Pobjednik je BMW 520d xDrive, i ta se ocjena slaže s ocjenom naše redakcije. Ovako je ocijenio Caspar Winkelmann, Autozeitung.de:

Limuzine s turbo dizelskim motorima daleko su od odlaska s pozornice, što pokazuje usporedni test premium modela Audi A6, BMW Serije 5 i Volvo S90. Dobro projektirani BMW 520d xDrive penje se na vrh podija: Sjaji impresivnim značajkama udobnosti, jednostavan je za upravljanje i nudi najskladniju koordinaciju motora i mjenjača. Po dinamici vožnje, međutim, inferioran je modelu Audi A6 40 TDI quattro:

Audi se približava pobjedniku zbog dobre bočne dinamike i najboljih performansi kočenja u ukupnom poretku. Rad automatskog mjenjača i prijenosni omjeri manje su uvjerljivi. Trećeplasirani Volvo S90 B5 AWD pokazao se kao dopadljiva alternativa u usporedbenom testu: vozi agilno, nudi snažan pogon i postiže bodove s najboljom sigurnosnom opremom. Ali udobnošću i potrošnjom ne može baš držati korak sa suparnicima.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin