Novim modelom Audi A6 Avant e-tron, marka s četiri prstena donosi dobro poznati oblik karoserije u novi svijet električnih automobila. Top-gun model stotku hvata za 3,9 s
Izvor: Autozeitung.de
Audi A6 Avant e-tron, zasad u konceptnoj verziji, najavljuje prvi električni karavan marke iz Ingolstadta. Ovako procjenjujemo cijenu i asortiman mastera akumulatora-električnog punjenja koji će biti lansiran 2024. Uz Audi A6 Avant e-tron (2024.), marka s četiri prstena unosi dobro poznatu formu karoserije u novi svijet električnih automobila.
Jer, dok drugi proizvođači automobila sumnjaju u budući potencijal karavana i jedva da imaju drugu vrstu vozila osim SUV-a, tvrtka iz Ingolstadta priprema se za prvi karavan za generaciju E studijom koja je blizu serijske proizvodnje. i planira lansiranje električnog karavana na tržište za Outlook 2024.
Dizajn 4,96 metara dugog premium karavana Audi A6 Avant e-tron, koji se temelji na novoj arhitekturi PPE (Premium Platform Electric), jednako je elegantan kao i prvi Audi 100 Avant iz 1977. Audi još nije dao nikakve detalje o unutarnjim vrijednostima, ali jer PPE platforma omogućuje i natprosječni međuosovinski razmak, a obvezni Quattro također eliminira kardanski tunel, Audi A6 Avant e-tron (2024.) trebao bi ponuditi znatno više prostora nego inače.
Klasični motor s unutarnjim izgaranjem trenutno nudi prostor za pohranu od 565 do 1680 litara. S druge strane, u Ingolstadtu su ljudi sve pričljiviji kada je riječ o novoj koncepciji i izvedbi modela Audi A6 Avant e-tron (2024.) koji se razvija zajedno s tvrtkom Porsche. Platforma PPE ne bi trebala ponuditi samo performanse motora, s kojima osnovni model ubrzava od nule do 100 km/h za oko sedam sekundi, a top verzijama ne trebaju četiri sekunde za ovaj standardni sprint.
Električni automobili na e-platformi prvenstveno bi trebali imati baterije od više od 100 kWh, sustav od 800 volti i kapacitet punjenja do 270 kW – i tako električni karavan učiniti trkačem na duge staze. Ako domet od 700 kilometara nije dovoljan, struja se može povući u najboljem slučaju 300 kilometara u roku od deset minuta.
Za postizanje razine napunjenosti baterije od 80 posto trebalo bi biti dovoljno 25 minuta na brzom punjaču. A6 Avant s električnim akumulatorom također će trebati veliki domet ako karavan želi imati budućnost. Uostalom, karavan nije samo izrastao kao službeni i obiteljski automobil, već se smatra i miljenikom čestih vozača.
Budući da početak serijske proizvodnje još nije točno zakazan, o cijeni buduće uspješnice iz Ingolstadta, Audi A6 Avant e-tron (2024.) može se samo nagađati. Međutim, početna verzija bi zapravo mogla biti u cjenovnom rangu motora s unutarnjim izgaranjem A6 Avant, premium e-automobila i dalje postoji.
Pogledajte video konceptnog modela: