ČAK 598 KS!

Audi e-tron GT quattro i RS e-tron GT, električna senzacija iz Bavarske

Iz Ingolstadta stiže prava delicija, biti će dostupna kroz dvije verzije – GT od 476 KS i RS verziji od 598 KS! 

Audi sve više korača u električno doba. Dugo najavljivana limuzinska, coupe izvedba upravo je predstavljena. Serijski model smo eto, trebali čekati skoro 3 godine, jer se koncept premijerno predstavio na Los Angeles Auto Showu još 2018.

Novi član e-tron obitelji, kako ga opisati?
Električna mobilnost postaje dinamična i fascinantna, što na najbolji mogući način demonstrira Audi e-tron GT. Kupe s četvero vrata, koji će se istovremeno predstaviti na tržištu kao RS model, reinterpretira klasičnu ideju gran turismo izvedbe. Dizajn izaziva emociju, a tehnologija je revolucionarna.

Dva snažna električna motora pružaju samouvjereni električni pogon na sve kotače i zadivljujuće performanse na cesti. Baterija s kapacitetom od 85 kWh omogućuje postizanje dometa do 487 kilometara (za Audi e-tron GT quattro) i može se izuzetno brzo napuniti zahvaljujući svojoj 800V tehnologiji. Ovjes, svjetla, komande, veza ili sportski zvuk, sve to pokazuje akumuliranu tehničku stručnost i strast marke Audi za detaljima.

Atraktivni dizajn znači još jedan detalj, a to je poboljšana aerodinamičnost i smanjeni otpor zraka, a veliki kotači i nisko težište garantiraju vrhunske vozne osobine.

Ono što fascinira, zasigurno su dimenzije e-tron GT izvedbe. U duljinu mjeri čak 4,99 m, širina 1,96 m (kao Q7), dok je visina samo 1,41 m. Prtljažnik je ipak nešto manji od očekivanog, a donosi 405 litara.

Izgled interijera djeluje već dobro poznat. Ništa čudno, digitalno doba odavno već puše u Ingolstadtu. Jedina razlika je što ovaj GT nudi paket unutrašnjosti bez kože napravljen isključivo od recikliranih materijala. Klasična priča za električne modele.

U moru zanimljivih informacija, ipak se najviše ističe podatak kako standardni GT razvija 476 KS, dok jači RS broji čak 598 KS i 830 Nm. Quattro pogon i dalje je aktualan i na ovim modelima. Audi RS e-tron GT RS stotku hvata za svega 3,3 sekunde (GT 4,3 s). Brzine su ograničene na 240 km/h (GT), tj. 250 km/h (RS).

Audi je u e-tron GT ugradio litij-ionsku bateriju kapaciteta 85 kWh koja se sastoji od 33 modula. Obzirom na kapacitet baterije i napredne sustave rekuperacije energije kod kočenja, Audi e-tron bi, prema WLTP testu, trebao odraditi 488 km s jednim boravkom na punjaču. Nijemci hvale i novi sustav brzog punjenja koji GT čini prilično skladnim za svaki dan, a to je da se za samo pet minuta hvata brojka od 100 km dosega.

Audi e-tron GT serijski dolazi bogato opremljen, reći ćemo samo kako će kupci odmah imati dostupan zračni ovjes i blokadu stražnjeg diferencijala, a u doplati se može dodati i sustav upravljanja svim kotačima, kao i keramičke kočnice.

https://www.youtube.com/watch?v=StkkIdBY5r0

Audi e-tron GT pojaviti će se na EU tržištu već tijekom proljeća, a cijene još uvijek ostaju nepoznate. No, računajte na iznose od preko 80.000 eura (u Njemačkoj), naravno, za početni model.

Foto: Audi

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin