Baterijski moduli i ćelije iz Mađarske ubuduće će se u Bruxelles dostavljati željeznicom umjesto kamionom, a kasnije i kroz sve ostale pogone
Ovaj će prekidač smanjiti godišnje emisije ugljika za oko 2600 tona – i služi kao model za revoluciju, ako je moguće, u svim isporukama komponenti akumulatora proizvođača automobila. Smanjenje ekološkog otiska tvrtke središnji je cilj ekološkog programa na različitim lokacijama Mission: Zero.
To je velika prekretnica na putu marke prema sveobuhvatnoj održivosti: u budućnosti se komponente za proizvodnju baterija u Audijevu tvornicu u Bruxellesu više neće isporučivati kamionima iz Mađarske, već željeznicom s DB Cargo. Audi će ovim potezom radikalno smanjiti emisije ugljika štetne za okoliš i uštedjeti mnogo novca. Promjena načina dostave između Mađarske i Bruxellesa, koja je započela u svibnju, a trebala bi biti dovršena do početka 2023., predstavlja pregled budućnosti proizvođača automobila: „Bruxelles igra pionirsku ulogu, ali mi smo razvili ovu održivu logistiku koncept za baterijske module i ćelije u cijeloj Audiovoj proizvodnoj mreži,” kaže Dieter Braun, voditelj lanca opskrbe u AUDI AG – u budućnosti će po mogućnosti sve proizvodne lokacije implementirati ovo rješenje.
Foto: Audi