BMW 745e, hibridna verzija redizajnirane Serije 7 sedme generacije

Za četvrtu tržišnu godinu najvećeg ‘bavarca’, uz osvježenje statusnom maskom i hi-tech izvedbom, stigla jesnažnija plug-in hibridna verzija, sustavne snage 394 KS I momenta 1050 Nm, koja omogućava izvrsne performanse (5,1 s, 250 km/h) i 58 km vožnje samo na struju (do 140 km/h)
BMW serije 7 sedme generacije, koji je nedavno izazvao kontroverzne reakcije redizajnom, s velikom, statusnom maskom, upravo je predstavljen u plug-in hibridnim verzijama 745e, 745Le i 745Le xDrive (standardna verzija sa stražnjim pogon, rastegnuta sa stražnjim pogonom i rastegnuta s pogonom 4×4). Riječ je o novoj, sofisticiranoj izvedbi hibridnog pogona, s mogućnosću punjenja preko utičnice, koji se temelji na rednom 6-cilindarskom bi-turbobenzincu obujma 2998 ccm i snage 286 KS i 450 Nm (riječ je o BMW EfficientDynamics verziji, štedljivijoj i prigušenoj  verziji motora koji razvija 326 KS i 450 Nm), koji se kombinira s elektromotorom snage 83 kW (113 KS) i momenta 600 Nm. Zamjenjuje verziju 740e, kojoj je baza bio 4-cilindarski turbobenzinac obujma 1998 ccm i snage 258 KS.To omogućava izvrsne performanse, ubrzanje do stotke za 5,1 s (745Le xDrive), 5,2 s (745e), 5,3 s (745Le), a najveće je brzina 250 km/h. Kombinirana potrošnja, ur redovito punjenje baterija iz električne mreže iznosi 2,1 do 2,3 l/100 km (745e), 2,2 do 2,3 l/100 km 745Le), 2,3 do 2,6 l/100 km (745Le xDrive). Najveća brzina na struju je 140 km/h, a održavanjem brzine do 110 km/h samo na struju može prijeći 54 do 58 km (745e), 52 do 55 km (745Le),  50 do 54 km (745Le xDrive).  

Komentari