SJAJAN USPJEH ZA CIJELU BMW GRUPU

BMW je novi broj 1 u premium segmentu, Bavarci ostvarili vrhunske prodajne brojke u 2021.

BMW Grupa je prošle godine zabilježila značajan međugodišnji rast prodaje od 8,4 posto, s ukupno 2.521.525 BMW, MINI i Rolls-Royce vozila isporučenih kupcima diljem svijeta.

Prodaja BMW modela dosegnula je novi rekord svih vremena od 2,213,795 jedinica (+9,1%) tijekom 2021., s tim uspjehom marka je stigla i do preuzimanja broja 1 u globalnom premium segmentu.

BMW Grupa je prošle godine zabilježila solidan međugodišnji rast prodaje od 8,4 posto, s ukupno 2.521.525 BMW, MINI i Rolls-Royce vozila isporučenih kupcima diljem svijeta. Prodaja BMW-a dosegnula je novi rekord svih vremena od 2,213,795 jedinica (+9,1%) prošle godine. Tvrtka je više nego udvostručila prodaju potpuno električnih vozila u 2021. na 103.855 jedinica (+133,2%).

“Unatoč uskim grlima u opskrbi i kontinuiranoj pandemiji koronavirusa: tijekom 2021. ostvarili smo snažnu prodaju zahvaljujući snažnom operativnom učinku i novoj, vrhunskoj liniji proizvoda.” rekao je Pieter Nota, član Upravnog odbora BMW AG odgovoran za kupce bavarske marke. “S više od 100.000 prodanih potpuno električnih vozila prošle godine, povećanje elektromobilnosti bio je naš jasan fokus”, nastavio je Nota.

Uvođenjem BMW iX i BMW i4, BMW Grupa je značajno proširila svoju digitalizaciju korisničkog sučelja.

Na primjer, osim što nudi intuitivnu konfiguraciju za pojednostavljenje procesa kupnje, unaprijed konfigurirana nova vozila i noviji rabljeni automobili u cijeloj ponudi modela već se mogu kupiti online na domaćem tržištu BMW Grupe u Njemačkoj. Do 2025. tvrtka planira prodati oko četvrtine svojih vozila u potpunosti putem online narudžbe.

Foto: BMW