Možda i najbolji M model u ponudi uopće, sada je dobio finalnu CS izvedbu…
Može li biti nešto bolje za vožnju od BMW M2 CS izvedbe? Teško!
Novi CS bit će dostupan samo u 2020. modelskoj godini, a bit će isporučeno samo 2.200 komada proizvedenih širom svijeta. Od toga njih 500 odlazi u SAD, a dobar dio ipak ostaje u Europi. Snagom podjednak M4 modelu, nudi čak 450 KS iz 3.0-litrenog rednog ‘šestaka’, a prenosit će se na stražnje kotače putem šest-stupanjskog ručnog ili sedam brzinskog DCT automatika.
Jedan već sad kolekcionarski primjerak stigao je nedavno i u domaći salon našeg trgovca. Prema cjeniku, M2 CS dostupan je od 957.704 kuna.
Zašto toliko stoji? Pa performanse su fantastične, a to potvrđuju vremena, točnije 3,8 sekunde od 0-100 km/h (DCT), odnosno 4,0 sekundi u ručnoj izvedbi. CS donosi svome vlasniku mogućnost izbora Comfort, Sport i Sport + načina vožnje, baš kao i kod M3 i M4 modela. Dok za zaustavljanje još brutalnijeg M2 brinu još veće kočnice, odnosno u opciji dostupne karbonske keramičke kočnice, također posuđene od M3/M4 modela.
Što se tiče kotača, M2 CS vozi se na 245/35 R19 gumama sprijeda i 265/35 R19 straga. S vanjske strane primijetit ćete poklopac s ispušnom cijevi od ugljičnih vlakana, stražnji spojler, stražnji difuzor i M retrovizore.
U unutrašnjosti je prepoznatljiv bavarski štih, velikim djelom obložen alcantarom. Na nadzornoj ploči nalazi se CS logotip, kao i na mnogim drugim elementima unutar vozila.
Kupci limitirane izvedbe imat će na izbor četiri vanjske boje: Alpine White (bijelu), Misano blue (plava metalik), Black Sapphire (crna safirna metalik) i Hockenheim Silver Metallic (srebrnu metalik), te unutarnju boju interijera u samo jednoj boji – crnoj.
Jedine opcije na popisu su tako zapravo: 7-stupanjski mjenjač s dvostrukim kvačilom, karbonske keramičke kočnice, mat zlatni naplatci i gume Michelin Cup 2.
Ovaj model u Njemačkoj starta od 95.000 eura. Skupa poslastica za prave znalce…