BMW M5 Competition sa 625 KS blokiran na 305 km/h!

Twin-turbo benzinac 4.4 V8 s dodatnih 25 KS omogućava sprint do 100 km/h za 3,3 s, do 200 km/h za 10,8 s, a stoji od 126.900 eura (u Njemačkoj)
BMW Serije 5 predstavljen je 1972., a tek je 1985. stigao prvi M5, a aktualni, novi model uveden je nedavno, kako bi konkurirao vatrenom Mercedes-AMG E63 S. No, budući da je bio sporiji od njega, Bavarci su uzvratili modelom M5 Competition, nabijenim dodatnom porcijom snage i luksuzne ultrasportske opreme.Njegov je bi-turbobenzinac 4.4 V8 (iz marketinških razloga zovu ga Twin-Turbo) pojačan je sa 600 na 625 KS pri 6000/min, a o kakvoj se spravi radi, pokazuje okretni moment od 750 Nm. Pazite, riječ je o otto motoru, pa se otpušta od 1800 do 5800/min. Pogon je 4×4, M xDrive, te se uz sportski prilagođen ZF-ov automatski mjenjač s osam stupnjeva do stotke stiže za 3,3 s, a ‘dvije glave’ hvata za 10,8 s.U usporedbi sa standardnim M5 do 100 km/h mu treba 0,1 s manje, što znači da bi ga na utrci ubrzanja, pri toj brzini vodio za pola dužine auta. Razlika se puno više osjeća pri ubrzanju do 200 km/h. Razlika od 0,3 s znači blizu 17 m, pa bi serijski M5, pri toj brzini, ostao 12 m iza stražnjeg branika M5 Competition-Uz svu silu luksuzne opreme, gadgeta, polu-aktivni ovjes (Variable Damper Control), s kuglastih zglobova umjesto gumenih oslonaca sprijeda, čvršćim stabilizatorom straga i karbo-keramičkih kočnica (doplata), vozač ima na izbor pet programa prijenosa snage s porcijom sam stražnjeg pogona, koji omogućava kontrolirano driftanje. Ležanje, sigurnost, vozački užitak i dizajn povećavaju atraktivne 20-colne felge s gumama 275/35 sprijeda i 285/35 straga i podnica za centimetar približena asfaltu. Najveća brzina 305 km/h? Treba li brže?! Naime, na toliko je elektronički ograničena, a bez blokade über-Serija 5 bi mogla potegnuti 320 km/h. Cijena će u Njemačkoj počinjati sa 126.900 eura, kod nas, nažalost treba računati i na trošarinu.


Komentari

loading...