BMW X5 četvrte generacije, plug-in hibrid xDrive45e iPerformance, wow…

S kombiniranih 394 KS i 600 Nm ima izvrsne performanse (5,6 s, 235 km/h), samo na struju može prijeći 80 km brzinom do 140 km/h, a kombinirano troši tek 2,1 l/100 km. Može li bolje?!
Kad je rujna 1999. BMW u Greeru (Južna Karolina) započeo proizvoditi X5, svoj prvi SUV, pokrenuo je jednu od najvažnijih faza u svojoj povijesti. U tržišnoj ofenzivi bavarskih X-modela, koja je uslijedila, X5 bio je i ostao najvažniji.Model prve generacije (E53) proizvodio se do 2006., kad je stigao model druge (E70). Još uvijek aktualni treće generacije (F15) predstavljen je u kolovozu 2013., a nedavno smo vam predstavili X5 četvrte generacije (G05), na novoj modularnoj platformi CLAR (Cluster Architecture). Najvažnija inačica, pogotovo na američkom tržištu, ali i europskom, bit će plug-in hibridni xDrive45e iPerformance. Upregnut je hi-tech kombinacijom rednog 6-cilindarskog turbobenzinca 3.0 snage 286 KS i elektromotora od 82 kW (112 KS). Kombiniranih 394 KS i 600 Nm sinergijski se uključuju na ZF-ov 8-stupanjski automatski mjenjač Steptronic, koji ih sustavom xDrive distribuira na sve kotače (4×4), uz osiguravanje sportskih ‘fun-to-drive’ karakteristika (koje manjkaju mnogim hibridima).To mu omogućava ubrzanje do stotke za 5,6 s i najveću brzinu od 235 km/h, a kombinirana prosječna potrošnja (uz punjenje litij-ionskih baterija svake noći, iz kućne mreže) svega je 2,1 litru na 100 km. Samo na struju, uz brzinu ograničenu na 140 km/h, može prijeći 80 km. Super! Jedina bitna razlika prema klasičnom modelu je prtljažnik smanjen za 150 litara, zbog paketa litij-ionskih baterija u stražnjem dijelu podnice. No i 500 do 1716 litara sasvim je OK. Dakle, BMW X5 četvrte generacije bit će jedan od najvažnijih noviteta 2019.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo