C3 Aircross već prodan u 100.000 primjeraka – najbolji Citroën novog doba?

Samo deset mjeseci nakon lansiranja, francuski kompaktni SUV pokazao je da je izvedbom i cijenom pogodio ukus kupaca, adut je akcija za uštedu od 11.500 kn
Samo deset mjeseci nakon lansiranja, novi kompaktni SUV C3 Aircross ostvario je 100.000 prodanih vozila. Drugo najprodavanije vozilo marke, odmah nakon C3, ovaj novi model označava više nego ikad povratak ofenzive marke Citroën čija je prodaja u svijetu ostvarila povećanje od 9 % u prvom polugodištu s rekordnom prodajom u Europi u posljednjih 7 godina!Novi kompaktni SUV Citroën C3 Aircross potvrđuje komercijalnu dinamiku s već 100 000 prodanih vozila od svog lansiranja krajem prošle godine, a gotovo 70 000 od početka ove godine. Ovaj model je drugi najprodavaniji model marke Citroën, odmah iza C3. Uspjeh ovog modela, koji ima impresivan prodajni zamah, potvrđuje proizvodnu ofenzivu Marke: u prvom polugodištu 2018, Citroën je zabilježio porast prodaje od 9% u odnosu na prvo polugodište 2017 s rekordnom prodajom u Europi u posljednjih 7 godina. Svojim jedinstvenim dizajnom, velikom mogućnošću personalizacije, uzornom modularnošću i 12 tehnologija za pomoć u vožnji, ovi iznimne prodajni rezultati odražavaju privlačnost novog Citroën C3 Aircross. Citroën je hrvatskim kupcima pripremio ljetnu ponudu za ograničen broj vozila Citroën C3 Aircross. U ponudi je s bogatom serijskom opremom, posebnim ponudama Citroën Financiranja i uštedom do 11.500 kn. Ponuda se odnosi na razine opremljenosti Feel i Shine, s dizelskim BlueHDi 100 te benzinskim PureTech 110 motorom.Pogledajte i sljedeće priloge:Citroën C3 Aircross – NAJAVACitroën C3 Aircross – PREDSTAVLJANJECitroën C3 Aircross – PRVI TESTCitroën C3 Aircross – DRUGI TEST


Komentari

loading...