Citroën ë-Jumpy novi je potpuno električni furgon koji bez problema prevaljuje 330 kilometara s jednim punjenjem

Copyright William CROZES @ Continental Productions

Citroën je 2020. lansirao ofenzivu elektrifikacije svoje game vozila, pa će uz upravo predstavljeni ë-Jumpy uskoro stići Jumper i Berlingo Furgon na struju…

Citroën ë-Jumpy najnoviji je adut u ponudi elektrificiranih dostavnih vozila. Napravljen je na modularnoj platformi EMP2 Grupe PSA te se nudi s dvije snage baterije, dajući poduzetnicima mogućnost odabira ovisno o njihovim potrebama I aktivnostima u pogledu korištenja i budžeta.

Prva inačica ima 50 kWh snažnu bateriju koja omogućuje efektivan doseg od 230 kilometara (prema WLTP mjerenjima). Snažnija inačica raspolaže sa baterijom od 75 kWh, što u praksi znači doseg od 330 kilometara. Slabiju je inačicu moguće naručiti u svim varijantama (XS,S,M i XL), dok je snažnija dostupna isključivo uz M i XL veličinu.

(foto: Citroën)

Elektomotor razvija 136 KS i 260 Nm okretnog momenta dostupnog odmah. Maksimalna brzina iznosi 130 km/h, što je i više nego dovoljno za međugradska kretanja. Jumpy omogućava tri modusa rada, Eco, Normal i Power. Dostupna su i tri načina za punjenje baterija; na kućnom punjaču, javnoj punionici te na super brzim punionicama. Na potonjim je punjenje najbrže jer se za 80 posto napunjenosti baterije treba čekati nešto više od pola sata.

(foto: Citroën)

Da bi se osigurala maksimalna udobnost, ë-Jumpy je opremljen oprugama promjenjive krutosti i amortizerima čija varijabilna tvrdoća ovisi o opterećenju vozila. (AMVAC), pasivni sustav koji varira prigušenje, ovisno o visini vozila. Ovjes osigurava ë-Jumpy-u precizno upravljanje, zadržavajući vrlo dobro prigušenje. Odlikuje se pojačanim Pseudo McPherson ovjesom na prednjoj osovini, sa šipkom protiv prevrtanja, i stražnjom osovinom sa neposrednim vilicama, koja može nositi korisni teret do 1,275 kg.

(foto: Citroën)

Ovaj dostavnjak na struju nudi i zanimljiva rješenja kao što su klizna bočna vrata s automatskim otvaranjem. Automatska funkcija omogućuje otvaranje i zatvaranje bočnih vrata bez kontakta. Jednostavnim potezom noge ispod ugla stražnjeg odbojnika vozilo se otključava i klizna vrata pred kojima se nalazite otvaraju se automatski. Istim se pokretom pri udaljavanju od vozila vrata zatvaraju i zaključavaju. Tom se funkcijom također pojednostavnjuje utovar i istovar kada imate pune ruke. Tu su i sustavi pomoći poput Active City Brake sustava te automatskog parkiranja, ali i korisnih kamera za vožnju unazad te praćenje vozača.

Električni Jumpy u prodajne salone stiže u ljeto ove godine, a cijene će uskoro biti poznate…


Komentari