Dacia je predstavila petogodišnji plan, puno je novosti…
Rumunjski proizvođač pod palicom Francuza najavljuje velike stvari. Dacia će tako povećati svoju učinkovitost i postati još konkurentnija stvaranjem novog poslovanja Dacia-Lade, šireći se na nova područja i tržišta automobila. Uz to, otkrivanje Bigster Concept izvedbe najavljuje zalazak Dacije u C segmentu.
Denis Le Vot, izvršni direktor marki Dacia i Lada, rekao je: „Dacia će ostati Dacia, uvijek će kupcima nuditi pouzdan, autentičan prijedlog s najboljom vrijednosti za novac. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada u potpunosti ćemo iskoristiti modularnu platformu CMF-B, pojačati našu učinkovitost i dodatno povećati konkurentnost, kvalitetu i atraktivnost naših proizvoda. Imat ćemo sve što nam je potrebno da dovedemo marke u više zemlje, a uz izvedbu poput konceptnog modela Bigster, to će biti još lakše.”
U pravom Dacia stilu, Bigster Concept je prostran, robustan SUV, namijenjen je otvorenim i prašnjavim cestama dok istražuje nove horizonte. Terenac dugačak 4,6 metara, ni manje ni više, kupcima će omogučiti ulazak u C segment po puno manjem trošku, nego što to konkurencija cijeni.
foto: Dacia