Dacia ima novo zaštitno lice, Mario Petreković i Duster postaju najbolji prijatelji

Svestrani terenac idealno će se uklopiti s veselim karakterom komičara i voditelja…
Dobri automobili i poznate osobe se vole, ništa čudno. Od automobila se već dugo ne očekuje da nas “samo” odveze od točke A do točke B. Osim što može biti statusni simbol, izbor automobila odražava i vozačevu osobnost, karakterne značajke i/ili životni stav. Upravo zato je Mario Goran Petreković, poznati KV električar, TV i radio voditelj pasa kroz šume, odlučio probati voziti Daciju Duster, i to s pogonom na sva četiri kotača. Bila je to ljubav na prvi pogled: slični su si – robusni, a istodobno istančani, izrazito su uspješni svaki u svojem području, a ipak su ostali pristupačni većini i pri tome se ne zamaraju nebitnim stvarima u životu. Da bi bio kreativan u svom zahtjevnom i dinamičnom poslu, Mario mora ima pouzdanog četverokotačnog prijatelja. To je prepoznao u Daciji Dusteru, autu koji svojim pametnim i praktičkim rješenjima jamči sigurnost, a jednostavnošću ne odvraća pozornost od bitnog: ugodnosti i udobnosti vožnje. Nije bez razloga Duster drugi najprodavaniji SUV u Europi i treći u Hrvatskoj!Razbarušena narav Marija Petrekovića sjajno se sljubila, kako bi rekli majstori kuhinje, s velikodušnim i promišljenim Dusterom i taj sretni spoj jasno izražava naljepnica na autu “Master vozi Duster”, s potpisom “Mario 5Reković”. A budući da ima četveronožnu prijateljicu Dolly, kojoj trebaju šetnje po prirodi, obećao je da će se često odvesti izvan grada, na šumske puteve da bi i svojoj kujici i Dusteru priuštio prirodni ambijent u kojem se osjećaju kao kod kuće. Pa kad se budu vraćali u grad, shvatit će zašto Duster ima široki, pregledni vjetrobran i male retrovizore: da shvate kako je pogled prema naprijed mnogo važniji od gledanja unatrag. Marka Dacia savršeno se uklapa u nove obrasce potrošnje 21. stoljeća u kojima se kupci odlučuju kupovati „manje ali bolje“. Odabiru izdržljiviju i kvalitetniju robu, za koju plaćaju dobru cijenu, ali ne nauštrb udobnosti ili privlačnog dizajna. Stoga je od 2004. godine do danas Dacia prodala preko 5,5 milijuna vozila, a u manje od 15 godina njezina je ponuda od jednog modela narasla na paletu od čak šest modela, pri čemu je zadržala svoja načela: uvijek nuditi najbolji omjer cijene i kvalitete na tržištu. Uz Sandero, Duster je ključni pokretač toga rasta, a uz Marija Petrekovića kao Dacijina ambasadora njezin će imidž na hrvatskom tržištu zasigurno dobiti novi uzlet.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo