TROBOJ U NIŽOJ KLASI

Dacia Sandero TCe 90, Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid, Opel Corsa 1.2 DI Turbo? Pobjednik je…

Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid! Na testu Autozeitung.de, korejski adut niže klase, uvjerljivo je dominirao u svim kategorijama osim za motor/mjenjač i troškove…

Ugledni njemački portal je usporedio tri rumunjski, korejski i njemački modl B-segmenta, s 3-cilindarskim turbobenzincima, među kojima je jedino korejski blagohibridni. To mu je, uz ostale vrline, donijelo uvjerljivu pobjedu…

Dacia Sandero TCe 90, dimenzija 4088 x 1848 x 1430 mm i međuosnog razmaka 2604 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 999 ccm, koji razvija najveću snagu od 91 KS pri 4600 do 5000/min i najveći okretni moment od 160 Nm pri 2100 do 3750/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1129 kg. Do stotke ubrzava za 12,3 s, najveća je brzina 178 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 36,1/34,7 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,6 l/100 km. Osnovna verzija stoji 10.790 eura.

Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid, dimenzija 4065 x 1760 x 1529 mm i međuosnog razmaka 2570 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 998 ccm, s 48V blago-hibridnim remanskim sustavom starter-generator, koji razvija najveću snagu od 100 KS pri 4500 do 6000/min i najveći okretni moment od 172 Nm pri 1500 do 4000/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1175 kg. Do stotke ubrzava za 10,2 s, najveća je brzina 188 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 34,5/34,2 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,4 l/100 km. Osnovna verzija stoji 18.590 eura.

Opel Corsa 1.2 DI Turbo, dimenzija 4060 x 1765 x 1433 mm i međuosnog razmaka 2538 mm, pokreće se 3-cilindarskim turbobenzincem obujma 1199 ccm, koji razvija najveću snagu od 100 KS pri 5500/min i najveći okretni moment od 205 Nm pri 1750/min. Snagu na prednje kotače prenosi 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Izmjerena je masa 1128 kg. Do stotke ubrzava za 10,3 s, najveća je brzina 194 km/h, pri 100 km/h zaustavlja se za 36,4/34,3 m (hladno/vruće), na testu je prosječno trošio 6,6 l/100 km. Osnovna verzija stoji 18.490 eura.


Kako su novinari ocijenili pokazuje sljedeće (po kategoriji max 1000):

Dacia Sandero TCe 90, Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V-Hybrid, Opel Corsa 1.2 DI Turbo

Karoserija: 495, 513, 495
Vozni komfor: 549, 600, 556
Motor/Mjenjač: 597, 613, 614
Vozna dinamika: 573, 663, 623
Ocjena svojstava (međuzbroj): 2214, 2389, 2288
Troškovi/Ekologija: 632, 509, 484
Konačna ocjena: 2845, 2898, 2772
Poredak: 2, 1, 3

Ovako je ocijenio Elmar Siepen, Autozeitung.de

Novim modelom Dacia Sandero TCe 90, Dacia pokazuje da jeftin automobil ne mora nužno značiti da nije korektno napravljen. Mnogo prostora, dobro izbalansirane vozne karakteristike, dobre kočnice i izuzetno niske cijene osiguravaju zasluženo drugo mjesto i jamče da će marka nastaviti svoju priču o uspjehu.

Opel Corsa 1.2 DI Turbo nudi bolje performanse, agilnije ponašanje u vožnji i najkvalitetniji dojam u usporedbenom testu. To ga stavlja na drugo mjesto u ocjeni nekretnine. Na kraju, međutim, poglavlje o troškovima stavlja je na posljednje mjesto

Hyundai i20 1.0 T-GDI 48V Hybrid zaslužuje biti na postolju. Nudi najopsežniju sigurnosnu opremu, najbolju udobnost sjedenja, najekonomičniji motor, najdinamičniji mjenjač, ​​najagilnije upravljanje, najkraći put kočenja i punu petogodišnju garanciju. Ovo su stvari od kojih su napravljeni pobjednici ovakvih testova. Uz društveno prihvatljive tarife, Hyundai i njegovi konkurenti pokazuju da mali automobili mogu učiniti puno, a malo koštati.