Dacia okreće novi list. Oslanjajući se na novi vizualni identitet predstavljen još tijekom 2021., dizajn brenda sada je upadljiv detalj na prodajnim salonima…
Snažan dizajn ostaje vjeran temeljnim vrijednostima proizvođača i donosi veću vidljivost i modernu prednost mreži zastupnika. U Europi se lagano krenuo provoditi taj proces preobrazbe.
Kada je Luca de Meo prije godinu dana lansirao ‘Renaulution’, cilj je bio “osnažiti marke iz Renault Grupe, dajući im svaki svoj jasan i jedinstven teren za rad”. Zatim nekoliko mjeseci kasnije, Dacia je iskoristila priliku da otkrije svoj potpuno novi vizualni identitet.
Jednostavne, ali precizne linije amblema – samu bit logotipa – odražavaju spajanje “D” i “C” Dacie, dva simetrična dijela poput karika u lancu. Simboliziraju čvrstoću i povezanost. Na kraju, Dacia prelazi s plave na kaki zelenu i potpuno novu shemu boja koja izražava osjećaj širokog prostora i duha marke na otvorenom. Od tada dizajnerski timovi rade na novom licu za Dacia zastupstva, onom koje se uvelike oslanja na vizualni i grafički dizajn koji se već koristi u Dacia komunikacijama od lipnja 2021.
Foto: Dacia