Mjere štednje nisu zaobišle ni Daimler, a zbog tehnoloških zaokreta i brojne promjene u autoindustriji mnogi će ljudi ostati bez posla…
Troškovi ulaganja u električna vozila i pritisak pada prodaje te profita potiču ozbiljnu preraspodijelu cijele industrije, s 50.000 gubitaka radnih mjesta najavljenih za ovu godinu do sada. Njemačke su tvrtke najteže pogođene, jer je dobavljač automobilskih dijelova Continental u rujnu objavio da je 20.000 radnih mjesta u opasnosti, a Audi je ovaj tjedan najavio 10.000 otkaza.
U Daimleru, Wilfried Porth, član uprave za ljudske resurse, rekao je da će broj radnih mjesta iznositi “nizak peteroznamenkasti broj”, ali odbio je otkriti preciznu procjenu. “Automobilska industrija prolazi kroz najveću transformaciju u svojoj povijesti”, navodi se u priopćenju kompanije.
Daimler je već najavio da će desetina menadžera biti razriješena s ciljem uštede od 1,4 milijarde eura na troškovima osoblja, ali sada planiraju otpustiti i tisuće administrativnog osoblja, što znači ukupni gubitak radnog mjesta za 10,000 u inozemstvu. Budući da najveće europsko gospodarstvo trpi usporavanje svog dominantnog automobilističkog sektora, njemačka vlada u petak je potvrdila novu industrijsku strategiju koja uključuje mjere zaštite ključnih tehnologija od stranih preuzimanja.
Djelatnici linijskih postrojenja nisu uključeni u najnovije rezanje budući da je Daimler prethodno dogovorio garanciju za posao s predstavnicima radnika, koja štite operativno osoblje u Njemačkoj od obveznih otpuštanja do kraja 2029. godine.