29. rujna 1988. na pariškom salonu predstavljen napredni koncept Citroën Activa

Uz atrakticnu aerodinamičnu karoseriju i aktivan hidropneumatski ovjes, Activa je uvela sustav upravljanja pomoću četiri kotača 4WS, bio je, zbilja, ‘wow’…
Za razliku od većine koncepata, ovo nije bila samo stilska vježba, nego je prototip bio namijenjen pokazivanju novih tehnologija na kojima je u to vrijeme radila francuska tvrtka. Ključna je inovacija bio elektronski nadzor dobro poznatog hidro-pneumatskog ovjesa, koji će već godinu potom biti ugrađen u prestižni model Citroën XM. Nadzor naginjanja karoserije doveo je do razvoja aktivnog ovjesa, koji je istovremeno bio glavna priča onovremene Formule 1. Activa je pored toga imala i upravljanje na svim kotačima 4WS, kontrolu trakcije i ABS. Dvije godine potom predstavljen je mnogo konvencionalniji koncept Activa 2, a ime je kasnije iskorišteno i za inačicu Xantije s aktivnim ovjesom.


Komentari

loading...