Uspjeli su Fiat 500 i Mini, Volkswagen New Beetle se gasi, može li uspjeti povratak francuske legende na bazi budućeg Clija pete generacije
Oni se ne vraćaju. To je pravilo za vrhunske boksače, donekle i za nogometaše, košarkaše, tenisače… Fiat 500 i Mini pokazali su kako povratak legendarnih automobila može miti uspješan posao. Volkswagen je novom Bubom pokazao kako povratak automobila, koji je uz Ford T, najuspješniji auto u povijesti, riskantan.Naime, prilično je izvjesno da se proizvodnja nove Bube, nakon oživljavanja, kroz dvije generacije, konačno gasi. Upravo je po treći put (prvi je put bilo početkom 2000-ih, drugi put 2011., a treći put sada) najavljen povratak slavne ‘četvorke’. Ovaj put na koncepciji Clija pete generacije, koji se očekuje 2020., s dužinom nešto manjom od četiri metra. Ono što je sigurno je, da novi Renault 4, ako se pojavi 2020. (šanse za povratak su manje od 50 posto)., neće imati dizelsku, a ni hibridnu verziju. Izgledne su turbobenzinska 1.0 TCe verzija s 90 KS (zamjenjuje 0.9 TCe) i električna. Više će se znati na predstojećem salonu u Parizu (4. – 14. rujna 2018.). Povratak, je, naime, riskantan, jer oni kojima je Renault 4, ‘Mali div’, nešto značio, više nisu (bitna) skupina kupaca, odnosno više nisu među nama.