Domaće tržište novih automobila u konstantnom rastu, a Škoda je i dalje najomiljeniji izbor Hrvata

U Hrvatskoj je prodano 47.167 novih osobnih automobila, to je 21,8 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok ih je samo u kolovozu prodano 3.200, uz rast od 31,5 posto na godišnjoj razini,
U dosadašnjih osam mjeseci najviše je prodano Volkswagena, njih čak 7.073, što čini 15 posto ukupnog tržišnog udjela. Na drugom je mjestu, već tradicionalno dobro plasirani Renault (4.655 vozila, 9,9 %) a treći je Opel koji je na domaćem tržištu prodao 4.512 novih vozila (9,6 %).  Hrvati vole Škode, dokazuje to i najprodavaniji model u dosadašnjem tijeku godine, naravno riječ je o Octaviji koja je do kraja kolovoza prodana u čak 2.464 primjeraka, drugi je Renault Clio (2.249), a treći Volkswagen Polo s prodajnih rezultatom od 1.712 vozila.  Na popisu se našao i neumorni Volkswagen Golf (1.677 prodanih vozila) dok TOP 5 zaključuje, uvijek tražena – Opel Astra (1.420).  Prema vrsti pogonskog goriva, u brojkama to glasi ovako: 26.558 benzinaca ili 56,3 posto u ukupnoj prodaji i 19.579 odnosno 41,5 posto dizelaša što sugerira da dizelaši više ne vladaju hrvatskim automobilskim  tržištem. Od početka godine hrvatski su građani kupili tek 41 vozilo na potpuno električni pogon, te 559 hibrida. Očito je da se domaća publika neće lako odreći tradicionalnih pogonskih izvedbi.Podaci: Promocija plus

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo