Fiat Stilo je bolji nego što se često neutemeljeno priča o kvaliteti talijanskih automobila, limarija je dobro zaštićena od hrđanja, a mehanika je kvalitetom čak iznad prosjeka godišnjaka, preporučljiv je osnovni benzinac…
Stari turbodizelaši 1.9 jtd, zbog tko zna kolike kilometraže (usto se takav ne prodaje, ako nije baš dotrajao) ne treba biti prvi izbor. Benzinci, zbog, statistički upola manje kilometraže i znatno jednostavnijeg i jeftinijeg servisiranja zasigurno su isplativija opcija, premda troše više.
Preporučljivo je izbjegavati osnovni benzinski motor 1.2 16V s 1242 ccm i 80 KS, koji je prenježan za tešku karoseriju i ima osjetljivu glavu. Za razliku od njega, benzinac 1.6 16V s 1581 ccm i 103 KS pokazao se vrlo dobrim, ali nije štedljiv. Uz dobro održavanje može prijeći i više od 300.000 km i rijetko stvara probleme.
Jedini je izuzetak razvodni mehanizam, ali ako se pripazi na dvije stvari, problemi se mogu preduhitriti. Treba skratiti interval izmjene zupčastog remena sa 100.000 na 90.000 km. Pritom je važno izmijeniti remenicu pumpe ulja.
Mnogi prilikom izmjene zupčastog remena mijenjaju samo dvije remenice-vodilice, koje su jeftinije, a zbog štednje ne mijenjaju remenicu uljne pumpe, koja je najskuplja. Ako se to ne napravi, moguć je velik problem. S vremenom se olabavi, dobije zazor u osi, remen na njoj preskoči te se sudare klipovi i ventili.
Dakle, nakon kupnje, preventivno izmijenite sve što treba, osim ako nemate garanciju da je nedavno izmijenjeno…