Fiat Tipo za peti rođendan dobiva ‘kuru Botoxa’ i zadržava dizelaše 1.3 Multijet i 1.6 Multijet

Fiat Tipo je na jesen 2015. zamijenio model Bravo (2007. – 2014.). U toj su seriji ‘talijanskog Golfa’ prethodili Fiat Stilo (2001. – 2007.), Fiat Bravo/Brava (1995. – 2001.) i Fiat Tipo (1988. – 1995.)

Dakle, model o kojem je riječ tada je ponio ime osvajača titule Europskog automobila 1989. godine, puno bolje od Aegea, kako se zvao koncept. Budući da je proizvodnja racionalno organizirana u turskoj Bursi, Talijani nisu štedjeli na materijalu i izvedbi…

Stoga je Fiat Tipo, čvrstoćom karoserije, bio ‘drugi svijet’ prema Peugeotu 301 i Citroënu C-Elysée. Lani je proslavljena proizvodnja 500.000. primjerka. Za kraj pete tržišne godine Talijani pripremaju redizajn, kojim će Tipo dobiti osvježenu opremu, napredniji infotainment, LED-svjetlosne elemente i pročišćene motore.

Uz provjerenog benzinca 1.4 Fire s 95 KS i turbobenzinca 1.4 T-jet sa 120 KS, u ponudi će ostati (pandemija koronavirusa će produljiti vijek dizelašima) turbodizelaši 1.3 Multijet s 95 KS i 1.6 Multijet sa 120 KS. Uz ručne mjenjače s 5 i 6 stupnjeva, u ponudi je automatski sa 6 stupnjeva i dvostrukom spojkom.

Cijena će ostati neizmijenjena, u Njemačkoj se prodaje od 16.990 eura. U Hrvatskoj se aktualni model nudi za samo 90.500 kn!


Komentari

loading...