Genesis G70 s 370 KS postaje ‘protuotrov’ za Seriju 3, A4, C-klasu, Giuliju, S60…

Umanjena, luksuznija i ‘oštrija’ verzija korejskog aduta Kia Stinger osvaja tehnološki perfektnom izvedbom, ‘top-gun’ model 3.3 V6 omogućava sprint do stotke za 4,7 s i ‘špicu’ od 270 km/h
Ako bi prosječnog Amerikanca pitali čija je marka Genesis, barem svaki drugi izjavio bi da je riječ o američkoj marki, kao i u slučaju Lexusa, Acure, Infinitija. U svakom slučaju to već ima prizvuk kao jedan ‘bi-em-dablju’, ‘mrsidis’,’đegjua’. Riječ je o premium brendu koncerna Hyundai Motor Group, koji je već došao u rang ‘pozlaćenih’ brendova Toyote, Honde, Nissana.Genesis G70 je luksuzno-sportska izvedenica modela Kia Stinger, koji nas je oduševio na hrvatskoj premijeri, a dužina mu je smanjena s 4830 na 4685, ali širina povećana s 1794 na 1850 mm, a visina smanjena s 1508 na 1400 mm. Taj model izravno udara, nudeći više svega za isti novac na BMW Serije 3, Audi A4, Mercedes-Benz C-klase, Lexus IS, Alfa Romeo Giuliju, Infiniti Q50, Volvo S60. Na američkom tržištu model 2.0T starta s 34.900 dolara, a ‘prava sprava’ je top-gun model upregnut filigranski ‘izbrušenim’ bi-turbobenzincem 3.3 V6  snage 370 KS, a više od snage ‘govori’ okretni moment od 510 Nm, u rasponu od 1300 do 4500/min. Snaga se na sve kotače prenosi automatskim mjenjačem s osam stupnjeva te mogućnošću ručnog šaltanja i izmjene dinamike vožnje(u pet stupnjeva).’Pametan’ pogon 4×4, po sportskoj formuli ima razdiobu snage sprijeda/straga 40/60, a u ‘drift mode’ omjer se prebacuje na 10/90 i G70 pruža tisuću užitaka u vožnji. Naravno, opremljen je najvišim luksuzom, hi-tech infotainmentom i gadgetima. Kad će, i hoće li stići na naše tržište, i po kojoj cijeni, javit ćemo…


Komentari

loading...