Još uvijek postoji potražnja kupaca za tradicionalnom limuzinom, barem prema povratnim informacijama trgovaca u SAD-u.
Iako veliki broj proizvođači automobila okreće list i diže ruke od segmenta vozila kao što su limuzine i umjesto toga u prvi plan guraju crossovere i SUV-ove, u Sjedinjenim Državama sigurno još uvijek postoji potražnja za tradicionalnim stilom vozila.
Honda, na primjer, nije voljna napustiti limuzinu i zapravo vidi potencijal za rast. Zapravo, trgovci tvrtke zamolili su čelnike marke Honda da ne prestane proizvoditi nove limuzine jer još uvijek postoji dobra potražnja kupaca.
Lance Woelfer, pomoćnik potpredsjednika prodaje japanske marke, nedavno je govorio za Automotive News i otkrio kako su dobili ‘feedback’ od Honda zastupnika. On je glasio – probajte se fokusirati na vozila iz sedan i limuzinske forme, znači Accord kao i Civic.” Ispostavilo se da još uvijek ima puno kupaca koji traže novu limuzinu, a budući da mnogim proizvođačima automobila nedostaje model u segmentu, postoji sve veća potreba za navedenim Honda modelima.
“Mislim da iako su naši konkurenti možda otišli u drugom smjeru, to stvara više prilika za naše susrete”, dodao je Woelfer. Pametno…